Головна » FAQ і документація » Посібник реселера » Техпідтримка » Техпідтримка RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Техпідтримка


Знайомство зі службою техпідтримки

Зазвичай допомога служби техпідтримки здійснюється з двох видів акаунтів: з основного адміністративного акаунта, який використовується для налаштування і управління вашою хостинг-системою і з акаунта техпідтримки, створеного під адміністративними планами. Техпідтримка користувачів здійснюється через тікети техпроблем, які містять у собі:

  • питання ваших клієнтів, відправлені з облікового запису
  • звіти про помилки системи
  • запити клієнтів, відправлені на електронну пошту техпідтримки, розміщуються в Settings - >Tech Support

Запити надходять на POP3 поштову скриньку техпідтримки (наприклад, support@example.com), зазначений в Settings - >Tech Support, а потім відправляється на розгляд до Центру підтримки користувачів.

У H-Sphere підтримка користувачів по інтернету істотно поліпшена. Тепер новий Центр підтримки користувачів обладнаний:

  • Security Administration, яке дозволяє встановлювати доступ для адміна
  • Reseller Client Support, дозволяє обробляти тікети реселерів і користувачів і стягувати за них плату
  • Task System дає можливість назаначать технічні завдання адміністраторів разом з датою платежу
  • Private Messaging System для кращого зв'язку з адміністраторами техпідтримки
  • Merging об'єднання тикетів техпроблем

Він також дає можливість:

  • головному адміністраторові виставляти рахунок реселеру за кожного клієнта, за тікет по користувацьких цінах реселера
  • головному адміністраторові призначати тікет реселерського акаунта на основі даних про кінцевого користувача
  • призначати нові тікети користувачам на основі історії
  • ігнорувати pop3-помилки при використанні TTMailClientCron


Центр підтримки клієнтів призначений для управління тікетами, він вбудований в головну Адміністративну панель керування, надає акаунтам підтримку і дозволяє акаунтам (адміністраторів) з активним TroubleTicket Admin доступ до тікета.

Для налаштування Центру підтримки клієнтів перейдіть до меню Settings menu -> Tech Support і дотримуйтесь інструкцій по Налаштуванню центру техпідтримки.

Для налаштування Техпідтримка клієнтів реселера перейдіть до меню Settings menu -> Reseller Client Support і дотримуйтесь інструкцій Центру підтримки клієнтів.

Щоб увійти в Центр підтримки клієнтів, перейдіть до меню Support Center menu - > Client Support Center:

Перед вами з'явиться нове вікно окремо від вікна Панелі керування. У Центрі підтримки клієнтів ви побачите верхнє меню навігації, а також декілька розділів з My Assigned Support Tickets, New Unassigned Support Tickets, Other Open Support Tickets, Quick Search, Private Messages і My Assigned Tasks.

[ Техпідтримка ] [ Центр підтримки клієнтів >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


jalita.com

uportal.com.ua

pin-service.com

piramida-cafe.com.ua
© 2002 – 2018 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Техподдержка
Customer Support