Знайомство зі службою техпідтримки
Зазвичай допомога служби техпідтримки здійснюється з двох видів акаунтів: з основного адміністративного акаунта, який використовується для налаштування і управління вашою хостинг-системою і з акаунта техпідтримки, створеного під адміністративними планами. Техпідтримка користувачів здійснюється через тікети техпроблем, які містять у собі:
Запити надходять на POP3 поштову скриньку техпідтримки (наприклад, support@example.com), зазначений в Settings - >Tech Support, а потім відправляється на розгляд до Центру підтримки користувачів.
У H-Sphere підтримка користувачів по інтернету істотно поліпшена. Тепер новий Центр підтримки користувачів обладнаний:
Він також дає можливість:
- головному адміністраторові виставляти рахунок реселеру за кожного клієнта, за тікет по користувацьких цінах реселера
- головному адміністраторові призначати тікет реселерського акаунта на основі даних про кінцевого користувача
- призначати нові тікети користувачам на основі історії
- ігнорувати pop3-помилки при використанні TTMailClientCron
Центр підтримки клієнтів призначений для управління тікетами, він вбудований в головну Адміністративну панель керування, надає акаунтам підтримку і дозволяє акаунтам (адміністраторів) з активним TroubleTicket Admin доступ до тікета.
Для налаштування Центру підтримки клієнтів перейдіть до меню Settings menu -> Tech Support і дотримуйтесь інструкцій по Налаштуванню центру техпідтримки.
Для налаштування Техпідтримка клієнтів реселера перейдіть до меню Settings menu -> Reseller Client Support і дотримуйтесь інструкцій Центру підтримки клієнтів.
Щоб увійти в Центр підтримки клієнтів, перейдіть до меню Support Center menu - > Client Support Center:
Перед вами з'явиться нове вікно окремо від вікна Панелі керування. У Центрі підтримки клієнтів ви побачите верхнє меню навігації, а також декілька розділів з My Assigned Support Tickets, New Unassigned Support Tickets, Other Open Support Tickets, Quick Search, Private Messages і My Assigned Tasks. |