Технічна підтримка- Відправка тікетів техпроблем
- Обробка тікетів техпроблем
- Закриття тікетів техпроблем
Відправка тікетів техпроблем
Панель керування надається з інтегрованою системою технічної підтримки, яка дозволяє за допомогою веб-браузера повідомляти в службу технічної підтримки про проблеми, що виникли.
Щоб повідомити про проблему:
- Виберіть посилання Make a Ticket в меню Support Center.
- Опишіть проблему на сторінці, що відкрилася:
- Title: тема повідомлення в тікеті техпроблем.
- E-mail: зворотня e-mail адреса. Вона необхідна для отримання по електронній пошті підтвердження про отримання тікета службою технічної підтримки.
- Disable email confirmation: поставте галочку в цьому вікні, якщо ви не хочете отримувати підтвердження про отримання тікета службою технічної підтримки.
- Priority: вкажіть важливість і терміновість вирішення проблеми.
- Question: введіть запитання або опишіть проблему.
ВАЖЛИВО: відправляючи тікети техпроблем, не вводьте текст у форматі HTML. Система технічної підтримки не зможе трансформувати його в звичайний текст, а відобразить як є. Наприклад: текст проблема буде відображений в тікеті як проблема, що ускладнить персоналу служби технічної підтримки розуміння суті проблеми. Використовуйте HTML-теги тільки в тих випадках, коли це дійсно важливо.
- Attachment: якщо тікет відправляється по електронній пошті, до нього можна прикріпити файл. Користувачі, які мають у своєму розпорядженні веб-системи технічної підтримки, не зможуть скористатися цією можливістю.
- Натисніть на іконку Attachment в розділі Attachments. З'явиться виринаюче вікно:
- Виберіть Browse внизу тікета та виділіть файл.
- Натисніть Upload. Ім'я файлу з'явиться в розділі Attachments.
Примітка: якщо тікет був створений в Панелі керування, користувач зможе побачити його за допомогою веб-інтерфейсу, проте прикріплений файл буде недоступний для перегляду.
- Виберіть Submit. Тікет буде відправлено в службу технічної підтримки.
Програма-компонувальник тікетів техпроблем може бути запущена практично в будь-якому місці Панелі керування натисканням кнопки "?!".
Якщо інформація з виринаючих вікон не відповідає на ваше питання, вам буде запропоновано відправити тікет. |
Обробка тікетів техпроблем
Щоб переглянути тікети та відповіді на них:
- Виберіть посилання Trouble Tickets в меню Support Center.
- У списку, що з'явився, виберіть відповідну назву тікета техпроблем:
Примітка: виберіть заголовок колонки для сортування тікетів.
- У вікні, що з'явилося, створіть наступний тікет техпроблем:
- Натисніть Submit.
|
Закриття тікетів техпроблем
Якщо на тікет отримано вичерпну відповідь, він може бути закритий. Це можна зробити двома способами:
- Виберіть Trouble Tickets в меню Support Center. У списку тікетів праворуч виберіть посилання Close.
- Відкрийте тікет і після отримання відповіді натисніть кнопку Close в правому верхньому куті.
Закриття тікетів техпроблем розцінюється як видалення і вони стають недоступними для перегляду. |
|
|