Головна » FAQ і документація » Посібник користувача » Технічна підтримка RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Технічна підтримка

  1. Відправка тікетів техпроблем
  2. Обробка тікетів техпроблем
  3. Закриття тікетів техпроблем

Відправка тікетів техпроблем

Панель керування надається з інтегрованою системою технічної підтримки, яка дозволяє за допомогою веб-браузера повідомляти в службу технічної підтримки про проблеми, що виникли.

Щоб повідомити про проблему:

  1. Виберіть посилання Make a Ticket в меню Support Center.
  2. Опишіть проблему на сторінці, що відкрилася:
    • Title: тема повідомлення в тікеті техпроблем.
    • E-mail: зворотня e-mail адреса. Вона необхідна для отримання по електронній пошті підтвердження про отримання тікета службою технічної підтримки.
    • Disable email confirmation: поставте галочку в цьому вікні, якщо ви не хочете отримувати підтвердження про отримання тікета службою технічної підтримки.
    • Priority: вкажіть важливість і терміновість вирішення проблеми.
    • Question: введіть запитання або опишіть проблему.
      ВАЖЛИВО: відправляючи тікети техпроблем, не вводьте текст у форматі HTML. Система технічної підтримки не зможе трансформувати його в звичайний текст, а відобразить як є. Наприклад: текст проблема буде відображений в тікеті як проблема, що ускладнить персоналу служби технічної підтримки розуміння суті проблеми. Використовуйте HTML-теги тільки в тих випадках, коли це дійсно важливо.
    • Attachment: якщо тікет відправляється по електронній пошті, до нього можна прикріпити файл. Користувачі, які мають у своєму розпорядженні веб-системи технічної підтримки, не зможуть скористатися цією можливістю.
      1. Натисніть на іконку Attachment в розділі Attachments. З'явиться виринаюче вікно:
      2. Виберіть Browse внизу тікета та виділіть файл.
      3. Натисніть Upload. Ім'я файлу з'явиться в розділі Attachments.
        Примітка: якщо тікет був створений в Панелі керування, користувач зможе побачити його за допомогою веб-інтерфейсу, проте прикріплений файл буде недоступний для перегляду.
      4. Виберіть Submit. Тікет буде відправлено в службу технічної підтримки.

Програма-компонувальник тікетів техпроблем може бути запущена практично в будь-якому місці Панелі керування натисканням кнопки "?!".

Якщо інформація з виринаючих вікон не відповідає на ваше питання, вам буде запропоновано відправити тікет.


Обробка тікетів техпроблем

Щоб переглянути тікети та відповіді на них:

  1. Виберіть посилання Trouble Tickets в меню Support Center.
  2. У списку, що з'явився, виберіть відповідну назву тікета техпроблем:

    tt_list.gif

    Примітка: виберіть заголовок колонки для сортування тікетів.

  3. У вікні, що з'явилося, створіть наступний тікет техпроблем:
  4. tt_reply.gif

  5. Натисніть Submit.


Закриття тікетів техпроблем

Якщо на тікет отримано вичерпну відповідь, він може бути закритий. Це можна зробити двома способами:

  • Виберіть Trouble Tickets в меню Support Center. У списку тікетів праворуч виберіть посилання Close.
  • Відкрийте тікет і після отримання відповіді натисніть кнопку Close в правому верхньому куті.

Закриття тікетів техпроблем розцінюється як видалення і вони стають недоступними для перегляду.

[ <<Забезпечення безпеки за допомогою SSL ] [ Посібник користувача ] [ Забезпечення SSH-доступу до сервера >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


dyvosvit.lviv.ua

alen-k.com.ua

ilvestour.co.ua

pson.kiev.ua
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Техническая поддержка
Getting Technical Support