Головна » FAQ і документація » Панель керування білінгом і доменами RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Панель керування білінгом і доменами

Панель керування білінгом і доменами


СПИСОК ЗАПИТАНЬ:
  1. В мене на балансі є гроші, як я можу продовжити хостинг?
  2. Чи є можливість самостійно закрити акаунт?
  3. Чи можу я розмістити у своєму акаунті більше доменів, ніж вказано в умовах тарифного плану?
  4. Як перевірити файли з аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту?
  5. Мій домен використовує сервіс безкоштовного паркування. Де я можу вказати ІР-адреси (A/MX/CNAME) мого сервера (хостинга)?
  6. Як я можу вимкнути сервіс безкоштовного паркування?
  7. Я вимкнув сервіс безкоштовного паркування для домену, але нейм-сервери не змінились. Що робити?
  8. Як перенести домен до вас на хостинг?
  9. Що таке Панель керування білінгом і доменами?
  10. Як потрапити в Панель керування білінгом і доменами?
  11. Чи можна потрапити з Панелі керування білінгом і доменами в хостинг-панель H-Sphere?
  12. Чи можна з хостинг-панелі H-Sphere потрапити в Панель керування білінгом і доменами?
  13. Як дізнатися мій поточний тарифний план і термін дії акаунта?
  14. Як отримати знижку на послуги UKRHOSTING?
  15. Чи надаються реселерам UKRHOSTING додаткові знижки?
  16. Як я можу продовжити свій хостинг-акаунт та одержати рахунок на оплату?
  17. Як провести авансову оплату за мій хостинг-акаунт (поповнити баланс)?
  18. Як продовжити тільки домен, якщо ще немає необхідності продовжувати хостинг?
  19. Як змінити DNS (name-сервери) домену?
  20. Як замовити трансфер домену/перенести домен на обслуговування до UKRHOSTING?
  21. Як оформити заявку на зміну реєстратора домену?
  22. Я хочу змінити NS (або реєстратора) домену, але відповідна кнопка відсутня.
  23. Мій домен заблокований. Що це означає і як його розблокувати?
  24. Я хотів розблокувати домен, але з мене вимагають доплату. Чому?
  25. Я хочу зареєструвати новий домен, як мені це зробити?
  26. Як мені змінити пароль до Панелі керування білінгом і доменами?
  27. Рахунок виписується на невірні дані. Як мені змінити цю інформацію?
  28. Я поповнив баланс свого акаунта, проте стан мого рахунку не змінився.
  29. Я хочу продовжити подарунковий домен, але Панель вимагає за нього оплату, чому?
  30. Як мені написати запит у службу техпідтримки?
  31. Як мені зареєструвати домен в подарунок до свого хостинг-акаунта?
  32. Як я можу перенести домен із акаунту в акаунт?
  33. Що таке безкоштовне паркування доменів і як користуватися цим сервісом?
  34. Чи можна зареєструвати одночасно декілька доменів?

ВІДПОВІДІ:

1. В мене на балансі є гроші, як я можу продовжити хостинг?

Гроші за хостинг знімуться автоматично в день закінчення біллінгового періоду, при наявності достатньої суми на балансі.

Зауважте, що подарункові домени при такому способі продовження хостингу автоматично не продовжуються. Зверніться до техпідтримки для продовження таких доменів.

Про те, як самостійно коректно продовжити подарункові домени описано тут.

2. Чи є можливість самостійно закрити акаунт?

Якщо ви не являєтесь нашим хостинг-клієнтом (ви реєстрували в нас домени) та з будь-яких причин хочете закрити акаунт, скористайтесь кнопкою "Закрити акаунт" в обліковому записі. В такому випадку ви не будете отримувати від нас повідомлення на контактну адресу.

Якщо ви використовуєте для своїх доменів сервіс безкоштовного паркування, спочатку видаліть ці домени з облікового запису, натиснувши на іконку праворуч від домену в колонці "Операції".

Увага! Операція незворотня й відновити послугу самостійно неможливо.

3. Чи можу я розмістити у своєму акаунті більше доменів, ніж вказано в умовах тарифного плану?

Можете. Але кожний додатковий домен потребує оплати розміром 6 у.о. за рік (окрім річної вартості) для аккаунтів, біллінговий період яких становить 1 рік, й 4.28 у.о. для піврічних аккаунтів.

4. Як перевірити файли з аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту?

Для перевірки аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту скористайтеся пунктом меню "Перевірка на наявність вірусів".

Час обробки запиту - від декількох годин до одного дня, в залежності від навантаження на сервер та кількості запитів. Результат ви зможете знайти в архіві запитів. Також вам буде відправлена копія на контактну електронну адресу.

5. Мій домен використовує сервіс безкоштовного паркування. Де я можу вказати ІР-адреси (A/MX/CNAME) мого сервера (хостинга)?

Увійдіть в "Управління паркуванням" (іконка навпроти потрібного домену) в Панелі управління, далі оберіть опцію "я хочу використати сервіс безкоштовного паркування і вказати ІР-адреси (A/MX/CNAME) мого сервера (хостінга). Опція доступна тільки для доменів, які реєструються у нас", натисніть "Продовжити".

Відкриється сторінка, де ви зможете прописати A/MX/CNAME-записи.

Поле Ім’я (сабдомен) залишаємо порожнім, якщо вам потрібно перенаправити основний домен.

Наприклад, для перенаправлення домену ukrhosting.com на IP-адресу 10.10.10.10 поле Ім’я (сабдомен) залишаємо порожнім, в полі Час існування зони вказуємо час в секундах, по стандарту це 86400. В полі Тип вибираємо тип запису, нам потрібен А-запис. В останньому полі (Дані) вказуємо IP-адресу 10.10.10.10 і натискаємо Додати запис.

6. Як я можу вимкнути сервіс безкоштовного паркування?

Зайдіть в "Управління паркуванням" (іконка  навпроти потрібного домену) в Панелі управління, далі оберіть опцію "я хочу використати неймсервери мого хостінг-провайдера і не потребую сервісу паркування. Якщо домен реєструвався по акції, зі знижкою чи безкоштовно, вам буде запропоновано доплатити різницю до повної вартості".

Далі вам буде потрібно підтвердити ваше бажання змінити неймсервери та, при необхідності, здійснити доплату за домен.

Або ж, якщо у вас замовлений наш хостинг-план, та ви бажаєте, щоб домен розміщувався у нас, виберіть опцію "я хочу, щоб домен розміщувався в моєму хостінг акаунті"

7. Я вимкнув сервіс безкоштовного паркування для домену, але нейм-сервери не змінились. Що робити?

У такому випадку вам потрібно оформити заявку на зміну ДНС. Зробити це ви можете таким чином - http://ukrhosting.ua/faq.php?id=28#id297.

8. Як перенести домен до вас на хостинг?

Для цього необхідно додати домен безпосередньо в хостинг-панель H-Sphere.

Послідовність дій:

  1. увійдіть в панель управління хостингом, натисніть на іконку "Домени"
  2. Додайте домен на сторінці, що з’явилася
  3. Не забудьте прописати для домену наші NS

9. Що таке Панель керування білінгом і доменами?

Панель керування білінгом і доменами - це оболонка, в якій ви можете перевіряти стан вашого рахунку, змінювати контактну інформацію, оформляти замовлення і отримувати рахунки на продовження хостингу, доменів або реєстрацію нових доменів; також за допомогою цієї панелі можна звертатися до служби підтримки, доступний архів запитів.

10. Як потрапити в Панель керування білінгом і доменами?

Увійти в Панель можна з будь-якої сторінки нашого сайту http://ukrhosting.ua/. Для цього, у лівому верхньому куті введіть свій логін і пароль та натисніть кнопку "УВІЙТИ".


11. Чи можна потрапити з Панелі керування білінгом і доменами в хостинг-панель H-Sphere?

Так, для цього клікніть на іконку з логотипом Панелі H-Sphere і написом "Управління хостингом".


12. Чи можна з хостинг-панелі H-Sphere потрапити в Панель керування білінгом і доменами?

На даний момент це, на жаль, неможливо.

13. Як дізнатися мій поточний тарифний план і термін дії акаунта?

Назву вашого тарифного плану вказано у правій частині панелі, відразу під поточним балансом. Нижче знаходиться дата, до якої продовжено ваш хостинг-акаунт.


14. Як отримати знижку на послуги UKRHOSTING?

У нас діє програма лояльності. В рамках програми заохочуються абоненти, які вчасно оплачують послуги UKRHOSTING, а також ті, хто користується послугами компанії тривалий термін.

Чим довше ви розміщуєте свої ресурси на наших серверах, тим більша знижка на всі послуги вам надається. Кожен наступний рік збільшує знижку на 1%.

Знижка нараховується автоматично при оформленні нового рахунку на будь-які послуги UKRHOSTING в Панелі керування білінгом і доменами.

Умови надання знижки:

   
1. Позитивний баланс вашого облікового запису;.
   
2. Сайти розміщуються на серверах UKRHOSTING більше одного календарного року.
   
3. Самостійно оформлене замовлення на послуги.

15. Чи надаються реселерам UKRHOSTING додаткові знижки?

Так, кожний реселер отримує додаткову знижку 5% на всі послуги, що надаються UKRHOSTING. Знижка за програмою лояльності також нараховується.

Знижка реселеру нараховується автоматично при оформленні рахунку в Панелі керування білінгом і доменами.

Умови надання знижки:

   
1. Позитивний баланс на основному хостинг-акаунті.
   
2. Самостійно оформлене замовлення на послуги (через Панель керування білінгом і доменами).

У нас всі знижки сумуються!

16. Як я можу продовжити свій хостинг-акаунт та одержати рахунок на оплату?

Для продовження акаунта, натисніть на іконку «кошик» або на посилання «продовжити», які знаходяться праворуч від назви тарифного плану.

Вам буде запропоновано продовжити ваш хостинг-план на вказаний період, а також усі домени, реєстраторами яких являється UKRHOSTING.
Розставивши галочки у полі «Видалити», ви можете виключити з замовлення ті домени, які
не хочете продовжувати.

Зверніть увагу, що навпроти тих доменів, які продовжуються в подарунок, стоїть «free» (тільки за умови одночасного продовження з хостингом).

Для продовження оформлення замовлення, натисніть кнопку «Оформити замовлення». Ви потрапите на сторінку, де зможете вибрати доступні способи оплати. Вкажіть необхідний і натисніть кнопку «Продовжити». Ви потрапите на сторінку підтвердження замовлення. Натисніть «Підтвердити замовлення», якщо нічого не хочете змінити.

17. Як провести авансову оплату за мій хостинг-акаунт (поповнити баланс)?

Ви можете поповнити баланс свого акаунта на будь-яку суму. Для цього натисніть на іконку «поповнити», яка знаходиться праворуч від напису "Ваш баланс".


Введіть бажану суму поповнення балансу.
Використовувати ці кошти ви зможете як для продовження доменів, так і для продовження хостингу.

Зверніть увагу, що такий платіж є авансовим і подарункові домени при такому способі оплати не продовжуються. 

18. Як продовжити тільки домен, якщо ще немає необхідності продовжувати хостинг?

Увійдіть в Панель керування білінгом і доменами, в списку ваших доменів відзначте галочками ті, які ви хочете продовжити, і скористайтеся посиланням «Продовжити вибрані домени», яке знаходиться під списком доменів.


19. Як змінити DNS (name-сервери) домену?

Увійдіть до Панелі керування білінгом і доменами, в списку доменів натисніть на іконку «глобус» в колонці «Операції», після чого, на сторінці, що відкрилася, введіть нові name-сервери. Зверніть увагу, що оновлення DNS займає 12-24 години, тому немає необхідності надсилати повторні запити протягом цього часу.


20. Як замовити трансфер домену/перенести домен на обслуговування до UKRHOSTING?

Більшість доменних імен при перенесенні потребують продовження на 1 рік, тому перенесення платне. Деякі доменні імена переносяться безкоштовно і, відповідно, без продовження.

Якщо ви хочете перенести домен, вам необхідно скористатися Формою трансфера, котра знаходиться в обліковому записі.

Для трансферу в розділі “Інформація про ваші домени” введіть в поле “Додати мій домен (перенести на обслуговування):” доменне ім’я, натисніть на кнопку “ПРОДОВЖИТИ” та дотримуйтесь інструкцій.

Увага! Секретний код домену (код трансферу) видається поточним реєстратором.

Наші ідентифікатори для українських доменних зон: ua.hosting, UKRHOSTING-EUNIC.

Для успішного перенесення доменів в міжнародних зонах, таких як .com, .org, .net, .biz, .info, слід звертати увагу на наступні моменти, за яких трансфер можливий:

  • з моменту реєстрації домену минуло не менше 2-х місяців (60 днів);
  • до завершення терміну дії домену залишилося не менше ніж 5 днів;
  • поточним реєстратором знято блокування з домену Registrar Lock/Unlock, а також опція Whois protect
  • електронна адреса, що вказана в графі Registrant contact для вашого домену, актуальна та ви маєте до неї доступ. Якщо ні або скринька не працює / не належить вам, слід змінити її для можливості підтвердження перенесення домену.

Пам’ятайте, що протерміновані домени (статус "expired") не переносяться!

Зверніть увагу, якщо домен вже додано в ваш акаунт, натискайте одразу на смайлик навпроти потрібного домена.

По закінченню перенесення керування доменом стане доступним у розділі "Домени" у вашому акаунті Панелі керування.

Якщо ви не хочете переносити домен на обслуговування, тоді додайте його безпосередньо в хостинг-панель H-Sphere (Домени -> Додати домен), при цьому пропишіть для домену наші NS.

21. Як оформити заявку на зміну реєстратора домену?

Увійдіть до Панелі керування білінгом і доменами, в списку доменів натисніть іконку «сумний смайлик, що прощається» в колонці «Операції».

Додатково ви можете звернутися до служби техпідтримки, вказавши ідентифікатор нового реєстратора.

Для успішного перенесення доменів в міжнародних зонах, таких як .com, .org, .net, .biz, .info, слід звертати увагу на наступні моменти, за яких трансфер можливий:

  • з моменту реєстрації домену минуло не менше 2-х місяців (60 днів)
  • до завершення терміну дії домену залишилося не менше ніж 5 днів

Пам’ятайте, що протерміновані домени (статус "expired") не переносяться!

22. Я хочу змінити NS (або реєстратора) домену, але відповідна кнопка відсутня.

Якщо біля домену встановлена іконка блокування («замкнений замок» у відповідному полі), це означає що зміна NS або зміна реєстратора недоступні для даного домену. Для розблокування необхідно відзначити галочкою потрібні домени і скористатися посиланням «Розблокувати для зміни НС і/або реєстратора», яка знаходиться під списком доменів. Після розблокування іконка зміни NS (реєстратора) з'явиться навпроти вибраних доменів.


23. Мій домен заблокований. Що це означає і як його розблокувати?

Якщо ваш домен заблокований, це означає, що він реєструвався зі знижкою або безкоштовно. Для розблокування такого домену увійдіть в Панель керування білінгом і доменами, у списку ваших доменів відзначте галочкою той, який ви хочете розблокувати, і скористайтеся посиланням «Розблокувати для зміни НС і/або реєстратора», яка знаходиться під списком доменів. Після проведення оплати згідно виставленого рахунку (при необхідності) домен буде розблокований.

24. Я хотів розблокувати домен, але з мене вимагають доплату. Чому?

Згідно з Договором публічної оферти на домени, для переносу домену до іншого реєстратора або зміни name-серверів, необхідно провести доплату до повної вартості домену, якщо домен реєструвався безкоштовно або зі знижкою. Саме на різницю між акційною та повною вартістю домену і виставляється рахунок Панеллю керування.

25. Я хочу зареєструвати новий домен, як мені це зробити?

Увійдіть в Панель керування білінгом і доменами, у полі «Швидкий пошук вільного домену» введіть ім'я домену, поруч, у випадаючому меню, виберіть необхідну зону та натисніть на кнопку «ПЕРЕВІРИТИ». Після чого вам буде запропоновано оформити замовлення на домен, якщо він доступний для реєстрації.

26. Як мені змінити пароль до Панелі керування білінгом і доменами?

В Панелі керування білінгом і доменами, в блоці «Обліковий запис», натисніть на іконку «Змінити пароль». Зверніть увагу, що зміна пароля до Панелі керування білінгом і доменами автоматично змінить і пароль до Панелі керування хостингом (H-Sphere).


27. Рахунок виписується на невірні дані. Як мені змінити цю інформацію?

В Панелі керування білінгом і доменами, в блоці «Обліковий запис», натисніть на іконку «Контактна інформація» та введіть нові дані, після чого натисніть «продовжити».
Зверніть увагу, що змінити фізичну особу на юридичну або навпаки ви не зможете самостійно. Для цього вам слід написати запит до служби техпідтримки.


28. Я поповнив баланс свого акаунта, проте стан мого рахунку не змінився.

Панель керування оновлює інформацію по платежах не миттєво. Протягом декількох годин після надходження оплати на наш рахунок, кошти будуть зараховані на ваш баланс.

29. Я хочу продовжити подарунковий домен, але Панель вимагає за нього оплату, чому?

Подарунковий домен продовжується тільки разом з хостинг-планом. Для продовження подарункового домену оформіть замовлення на продовження хостингу.

30. Як мені написати запит у службу техпідтримки?

Ви можете відправити запит з контактного e-mail на адресу нашої техпідтримки або звертайтеся зі свого акаунта, скориставшись полем «Ваше питання:» і вказавши відповідну змісту тему повідомлення. Потім слід натиснути кнопку «ВІДПРАВИТИ ЗАПИТ».


31. Як мені зареєструвати домен в подарунок до свого хостинг-акаунта?

Можете, якщо ваш тариф на хостинг "Personal" і вище, а до кінця білінгового періоду залишається не менше ніж півроку.

Вам слід під час процедури замовлення нового домену вказати "Я хочу отримати домен в подарунок до хостингу!".

Увага! Якщо ви оформили замовлення, однак домен не зареєструвався протягом 2-х днів, повідомте про це нашу службу техпідтримки

32. Як я можу перенести домен із акаунту в акаунт?

У акаунтах наших клієнтів є можливість передати домен іншому користувачеві, для цього необхідно всього лиш натиснути на іконку "Передати домен іншому користувачу" у розділі Операції навпроти потрібного домену.

Ви можете передати домен вже існуючому користувачеві:

Або створити новий акаунт:

33. Що таке безкоштовне паркування доменів і як користуватися цим сервісом?

Безкоштовна паркування домену - це підтримка домену на Name-Servers. Послуга стане в нагоді вам у разі, якщо ви зареєстрували домен на майбутнє і поки не використовуєте його, це послужить вам гарантією того, що дане доменне ім'я не буде зайнято ніким іншим. Або ж ваш реєстратор вимагає вказати Name-Servers в домені.

Для безкоштовного паркування домену, існуючим клієнтам необхідно в Панелі керування, навпроти відповідного домену, натиснути на іконку "будиночок" (управління паркуванням), далі відзначити опцію "я хочу використовувати сервіс безкоштовного паркування і вказувати IP-адреси (A/MX/CNAME) мого сервера (хостингу). Опція доступна тільки для доменів, які реєструються у нас ". Після цього натиснути кнопку "Продовжити".

 

При
реєстрації нового доменного імені під час оформлення замовлення вам необхідно просто вибрати опцію - "Мені потрібна реєстрація доменів без хостингу (розміщення доменів на сервісі безкоштовного паркування)".


 

34. Чи можна зареєструвати одночасно декілька доменів?

Так. Для цього перейдіть за посиланням "форма оптової реєстрації доменів", що розташоване в вашому аккаунті в блоці "Інформація про ваші домени" та дотримуйтеся подальших інструкцій.

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


lvivecotour.com

yugaweb.com.ua

hit-cafe.com.ua

lipnyna.lviv.ua
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин