Головна » Для клієнтів » Служба техпідтримки RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

Співробітники служби технічної підтримки UKRHOSTING із задоволенням проконсультують вас з усіх питань стосовно наших послуг, сервісів, тарифів на хостинг-плани, цін на додаткові послуги, проблем, що виникли з нашими сервісами. Вам обов'язково нададуть повні і кваліфіковані відповіді, навіть якщо ви тільки збираєтеся замовити наші послуги.
Для того, щоб ми могли якомога швидше і правильніше класифікувати запит, визначити і вирішити проблему, намагайтеся дотримуватися наших рекомендацій:
  1. Перед тим, як звертатися до служби техпідтримки, вивчіть надану на сайті інформацію у відповідних розділах послуг і в розділах Питаня-відповіді (FAQ) та Документація з H-Sphere. Можливо, ви зможете самостійно вирішити проблему швидше.
  2. У випадку, якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зайдіть на форум, адже дана тема вже могла обговорюватися іншими відвідувачами.
  3. Якщо ви не змогли знайти відповідь на питання самостійно - адресуйте його нашій службі техпідтримки:
    • для отримання відповідей на питання загального характеру, які, на вашу думку, можуть стати в нагоді нашим клієнтам і відвідувачам сайту, використовуйте форум;
    • питання, що стосуються роботи тільки вашого акаунта, спеціалізовані технічні питання, питання про ціни і тарифи на послуги, а також питання і зауваження, пов'язані з бухгалтерією, відправляйте на адресу служби техпідтримки e-mail: .
    Зверніть увагу, що всі питання, що відсилаються вами на e-mail: , а також ті, що залишаються на форумі, адресуються всім співробітникам нашої компанії. Внаслідок цього надіслані  запити будуть опрацьовані якнайшвидше і легко можна буде простежити ієрархію "питання-відповідь".
  4. Пам'ятайте, що коректно поставлене запитання містить у собі половину відповіді. Тому, описуючи в листі проблему, що виникла або питання, намагайтесь максимально деталізувати ситуацію.
  5. У запитах, що надсилаються, (або в повідомленнях на форумі) вказуйте, будь ласка, хто ви. Чим більше даних про себе ви надасте, тим швидше ми зможемо ідентифікувати вас у базі даних клієнтів (номер договору, логін у Панель керування, доменне ім'я, інша необхідна інформація) і відповісти на ваше питання.
  6. У запиті про технічну проблему, обов'язково докладно опишіть її суть, наведіть приклади, адреси, помилки, що видаються, скріншоти. Якщо проблему на перший погляд не видно, опишіть порядок дій, що дозволить її побачити.
  7. В екстрених ситуаціях звертайтеся до нас по телефону. Звертаємо увагу, що техпідтримка по телефону не надається!
  8. У випадках, коли користувацькі проблеми/питання виходять за межі послуг, що надає UKRHOSTING, наші спеціалісти зможуть допомогти тільки на платній основі.
    За додатковою інформацією звертайтеся на .
Дані про те, як з нами зв'язатися і де ми знаходимося ви зможете знайти в розділі Контактна інформація
Колектив UKRHOSTING завжди радий допомогти своїм користувачам!

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


intergal-bud.com.ua

oscar.in.ua

asign.in.ua

vortex.in.ua
© 2002 – 2017 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Служба техподдержки
Technical Support