Реєстрація користувачів- Реєстрація користувачів
- Модерація реєстрацій користувачів
- Налаштування допуску до реєстрації
- Перегляд інформації, яка була вказана при реєстрації
- Тестовий хостинг
Реєстрація користувачів
Необхідна умова: передплата можлива тільки на плани, доступні для реєстрації!
Цей документ надає два способи реєстрації користувачів в H-Sphere: - з адміністративної контрольної панелі - "ззовні".
Реєстрація "ззовні" може бути здійснена клієнтом з вашого сайту без сприяння адміністратора. Реєстрація з контрольної панелі адміністратора проходить точно таким же чином, але може бути здійснена тільки адміністратором.
Реєстрація користувачів з контрольної панелі адміністратора
Реєстрація з адміністративної контрольної панелі є також одним і єдиним способом створювати акаунти, недоступні "ззовні", незалежно від того, відзначені вони як доступні або недоступні для реєстрації, наприклад, адміністративні акаунти і акаунти техпідтримки.
Щоб зареєструвати нового користувача з адміністративної контрольної панелі:
- Виберіть Signup в меню Signup:
- На сторінці, що з'явилась натисніть Select поруч з планом для нового акаунта:
Якщо в списку відсутній бажаний план, перевірте чи доступний він для реєстрації.
- З'явиться сторінка Майстра реєстрації, пройдіть його поетапно. У нижньому правому куті сторінки натисніть на стрілочки, щоб продовжити реєстрацію.
- Введіть свою контактну інформацію в формі, що з'явилася (ім'я, e-mail, адреса і т.д.).
- Виберіть спосіб оплати в випадаючому меню (кредитна картка, чек, онлайн-платежі) або тестовий період.
- Якщо вам доступна опція Звільнення від податків, увімкнена в підменю Settings - Taxes, ви можете ввести дійсний VAT-код, щоб встановити режим звільнення від податків для вашого акаунта.
- Введіть деталі платежу: номер кредитної картки, термін її дії і т.д. - Для оплати кредитними картками; адреси, за якими будуть направлені рахунку - для оплати чеками.
- Введіть логін і пароль для цього акаунта.
- Виберіть тип домену, який ви хочете додати під час реєстрації (або реєструйтеся без домена).
- Погодьтеся з оплатою, якщо така передбачена і закінчіть створення акаунта.
Після проходження етапів Майстра реєстрації, аккаунт буде або створений, або готовий до активації.
Реєстрація користувачів "ззовні"
Щоб дозволити користувачам реєструватися безпосередньо з вашого сайту, замість входу на вашу стартову сторінку в H-Sphere, вам слід розмістити на ній посилання для реєстрації.
Щоб дозволити користувачам реєструватися "ззовні", переконайтеся, що: - план доступний для реєстрації; - до плану є повний доступ.
Щоб з'ясувати, який URL запускає Майстер з реєстрації для окремого плану: - 1. Перейдіть до списку планів в меню Plans -> Manage. 2. Внизу сторінки натисніть Signup Links, після цього з'явиться список посилань, за допомогою яких можна починати реєстрацію "ззовні". Примітка: щоб відшукати посилання для конкретного плану, натисніть на іконку "лупа" зліва від назви плану і скопіюйте її з адресного рядка. 3. Як тільки у вас будуть посилання реєстрації для планів, опублікуйте їх на вашому сайті і дозвольте користувачам переходити безпосередньо до Майстра з реєстрації для обраного плану.
У разі виникнення помилок в процесі реєстрації користувача, H-Sphere поміщає рахунок у відділ модерації. Читайте про помилки при реєстрації в посібнику з Модерації акаунтів. |
Модерація реєстрацій користувачів
Підлягають модерації наступні реєстрації:
- Оплачені чеком реєстрації: незалежно від Допуску до реєстрації або будь-яких інших параметрів
- Оплачені online-платежами реєстрації: за допомогою систем WorldPay, PayPal, 2CheckOut і GestPay, залежно від налаштувань, вказаних в Допуску до реєстрації
- Оплачені кредитною карткою реєстрації модеруються, якщо в меню Settings -> Payment Settings -> Merchant Gateway увімкнена опція Модеровані реєстрації, оплачені кредитною карткою. Якщо вона вимкнена, модерація аккаунта відбувається згідно правил Допуску до реєстрації
- Невдалі реєстрації, які повернулися повідомленнями про помилки:
- Реєстрації, у яких були системні помилки в H-Sphere. Такі акаунти будуть поміщені в стандартну секцію по Модерації реєстрацій і ви зможете активувати обліковий запис після усунення проблеми.
- Реєстрації, оплачені кредитною картою, у яких були помилки в процесингових центрах. Такі акаунти поміщаються в секцію "Реєстрація не пройшла з невідомої причини" в підменю Модеровані реєстрації.
Щоб переглянути звіт про помилку, перейдіть до Reports -> Charge Log і з випадаючого меню виберіть Failed transaction result.
- Реєстрації, що не вдалися через інші технічні проблеми.
- Тестові реєстрації модеруються, якщо Допуск до реєстрації в меню Settings налаштований на направлення тестових реєстрацій на модерацію.
Навіть якщо реєстрація не вдається, користувач все ще може завершити процедуру реєстрації. Потенційний клієнт одержує повідомлення про тимчасові проблеми, а запит на реєстрацію потрапляє в секцію модерації.
Повідомлення електронною поштою
У разі модерації власники акаунтів отримують два повідомлення по електронній пошті:
1. Перше повідомлення відправляється в кінці реєстрації і констатує, що обліковий запис буде незабаром активовано. 2. Друге відправляється при активації, яка повідомляє про те, що акаунт зареєстрований і користувач має до нього доступ.
Активація або відхилення запитів на реєстрацію
Щоб дозволити або відхилити активацію акаунта:
- Виберіть Moderate в меню Signup. Список акаунтів, які очікують на модерацію, виглядає так:
- Клікніть на імені аккаунта і ретельно перевірте дані клієнта, зазначені при реєстрації.
- Прокрутіть сторінку вниз до розділу Moderation actions і клікнтіть Create або Delete внизу сторінки:
Якщо ви вилучили акаунт, його вже не можна буде відновити. У деяких випадках акаунти не активуються, навіть після натискання Create, у такому випадку система відобразить причину чому так сталося.
Зміна даних модерованих акаунтів
Як тільки акаунт потрапляє в секцію Moderate, ви можете змінити його деталі поки він не заведений, включаючи:
- Контактну інформацію: натисніть на кнопку Edit в розділі Contact Info.
- Біллінгову інформацію: натисніть на кнопку Edit в розділі Billing Info.
- Доменне ім'я: натисніть на кнопку Edit в розділі Other Signup Information.
- Пароль до контрольної панелі: натисніть на кнопку Change в розділі Other Signup Information.
- Хостинг-план у групі сумісних планів:
- Прокрутіть сторінку до розділу Plan name and billing period.
- Клікніть на іконку Edit поруч з назвою плану і з'являться наступні сторінки:
- З випадаючого меню виберіть новий план і натисніть Save.
- На сторінці, що з'явилась виберіть новий білінговий період для цього плану і натисніть Save.
- Переконайтеся, що ви натиснули кнопку Save, щоб зміни збереглися.
Модерація реєстрацій, сплачених кредитною карткою
У зв'язку з тим, що почастішали спроби використання вкрадених кредитних карт, онлайнові процесингові центри можуть заблокувати або закрити ваш аккаунт. Щоб запобігти цьому ви, перед тим як дозволити створити аккаунт і вирахувати плату за реєстрацію, можете переключитись на режим модерування реєстрації, сплаченої кредитною карткою і перевірити реквізити кожної кредитної картки, включаючи її автентичність, адресну інформацію та інші деталі.
Щоб включити модерування реєстрацій, сплачених кредитною карткою, виберіть Merchant Gateway в меню Settings -> Payment Settings. На сторінці, що з'явилась включіть Moderated CC signup:
|
Налаштування допуску до реєстрації
Створення правил модерації
Після налаштування ця утиліта визначає чи буде новий акаунт створений відразу або буде поміщений в список очікування на сторінку SIGNUP-> Moderate з відповідними коментарями/попередженнями.
Щоб сформувати правила модерації, виконайте наступне:
- Виберіть SignupGuard в меню Settings.
- На сторінці, що з'явилась виберіть які акаунти будуть розміщені у списку очікування модерації та натисніть Submit.
- Human Checker: включіть систему, яка встановить ким здійснена реєстрація - людиною чи роботом.
Під час реєстрації користувачеві необхідно буде ввести код перевірки:
- Max Amount: - акаунти будуть модерувати, якщо загальна вартість для такої реєстрації більше цієї суми.
- Відішліть запит, натиснувши Submit Query.
Налаштування "чорного" списку для допуску до реєстрації
Ви можете занести акаунти в "чорний" список за певними параметрами: назва акаунта, електронна адреса, домени, IP-адреси, країни і т.д.., тобто відповідно до категорій, які включені в розділ BlackLists на сторінці Signup Guard. Акаунти, що володіють параметрами, зазначеними в цих "чорних" списках будуть модеровані після реєстрації.
Щоб сформувати "чорні" списки:
- На сторінці допуску до реєстрації, Signup Guard, в розділі Black Lists виберіть параметри (наприклад, Countries), які будуть відслідковуватися під час реєстрації.
- На сторінці, що з'явилась введіть список параметрів через крапку з комою (;), кому (,) або з нового рядка:
У наведеному вище прикладі всі акаунти з країн, зазначених у "чорному" списку (Афганістан, Ірак, Лівія) будуть автоматично переміщені в секцію очікування модерації після їх реєстрації.
Примітка: ви не можете встановити діапазон IP-адрес або використовувати шаблони (маски) для імен!
- Натисніть Submit Query.
З цього моменту не забувайте регулярно перевіряти список акаунтів, які очікують на модерацію. Він доступний на сторінках SIGNUP -> Moderate.
Примітка: Доступ до реєстрації ніколи не відхилить реєстрацію, навпаки, всі сумнівні реєстрації будуть поміщені в список очікування модерації на сторінці SIGNUP-> Moderate.
Коди країн для "чорного" списку в Допуску до планів
Нижче наведено перелік кодів країн для "чорного" списку в Допуску до планів:
Country |
Code |
Country |
Code |
Country |
Code |
Country |
Code |
Afghanistan Albania Algeria American Samoa Andorra Angola Anguilla Antarctica Antigua and/or Barbuda Argentina Armenia Aruba Australia Austria Azerbaijan Bahamas Bahrain Bangladesh Barbados Belarus Belgium Belize Benin Bermuda Bhutan Bolivia Bosnia and Herzegovina Botswana Bouvet Island Brazil British lndian Ocean Territory Brunei Darussalam Bulgaria Burkina Faso Burundi Canada Cambodia Cameroon Cape Verde Cayman Islands Central African Republic Chad Chile China Christmas Island Cocos (Keeling) Islands Colombia Comoros Congo Cook Islands Costa Rica Croatia (Hrvatska) Cuba Cyprus Czech Republic Denmark Djibouti Dominica Dominican Republic East Timor |
AF AL DZ DS AD AO AI AQ AG AR AM AW AU AT AZ BS BH BD BB BY BE BZ BJ BM BT BO BA BW BV BR IO BN BG BF BI CA KH CM CV KY CF TD CL CN CX CC CO KM CG CK CR HR CU CY CZ DK DJ DM DO TP |
Ecuador Egypt El Salvador Equatorial Guinea Eritrea Estonia Ethiopia Falkland Islands (Malvinas) Faroe Islands Fiji Finland France France, Metropolitan French Guiana French Polynesia French Southern Territories Gabon Gambia Georgia Germany Ghana Gibraltar Greece Greenland Grenada Guadeloupe Guam Guatemala Guinea Guinea-Bissau Guyana Haiti Heard and Mc Donald Islands Honduras Hong Kong Hungary Iceland India Indonesia Iran (Islamic Republic of) Iraq Ireland Israel Italy Ivory Coast Jamaica Japan Jordan Kazakhstan Kenya Kiribati Korea, Democratic People's Republic Korea, Republic of Kuwait Kyrgyzstan Lao People's Democratic Republic Latvia Lebanon Lesotho Liberia |
EC EG SV GQ ER EE ET FK FO FJ FI FR FX GF PF TF GA GM GE DE GH GI GR GL GD GP GU GT GN GW GY HT HM HN HK HU IS IN ID IR IQ IE IL IT CI JM JP JO KZ KE KI KP KR KW KG LA LV LB LS LR |
Libyan Arab Jamahiriya Liechtenstein Lithuania Luxembourg Macau Macedonia Madagascar Malawi Malaysia Maldives Mali Malta Marshall Islands Martinique Mauritania Mauritius Mayotte Mexico Micronesia, Federated States Moldova, Republic of Monaco Mongolia Montserrat Morocco Mozambique Myanmar Namibia Nauru Nepal Netherlands Netherlands Antilles New Caledonia New Zealand Nicaragua Niger Nigeria Niue Norfork Island Northern Mariana Islands Norway Oman Pakistan Palau Panama Papua New Guinea Paraguay Peru Philippines Pitcairn Poland Portugal Puerto Rico Qatar Reunion Romania Russian Federation Rwanda Saint Kitts and Nevis Saint Lucia Saint Vincent and the Grenadines |
LY LI LT LU MO MK MG MW MY MV ML MT MH MQ MR MU TY MX FM MD MC MN MS MA MZ MM NA NR NP NL AN NC NZ NI NE NG NU NF MP NO OM PK PW PA PG PY PE PH PN PL PT PR QA RE RO RU RW DN LC VC
|
Samoa San Marino San Tome and Principe Saudi Arabia Senegal Seychelles Sierra Leone Singapore Slovakia Slovenia Solomon Islands Somalia South Africa South Georgia (The South Sandwich Islands) Spain Sri Lanka St. Helena St. Pierre and Miquelon Sudan Suriname Svalbarn and Jan Mayen Islands Swaziland Sweden Switzerland Syrian Arab Republic Taiwan, Province of China Tajikistan Tanzania, United Republic of Thailand Togo Tokelau Tonga Trinidad and Tobago Tunisia Turkey Turkmenistan Turks and Caicos Islands Tuvalu Uganda Ukraine United Arab Emirates United Kingdom United States United States minor outlying islands Uruguay Uzbekistan Vanuatu Vatican City State (Holy See) Venezuela Vietnam Virigan Islands (British) Virgin Islands (U.S.) Wallis and Futuna Islands Western Sahara Yemen Yugoslavia Zaire Zambia Zimbabwe
|
WS SM ST SA SN SC SL SG SK SI SB SO ZA GS ES LK SH PM SD SR SJ SZ SE CH SY TW TJ TZ TH TG TK TO TT TN TR TM TC TV UG UA AE GB US UM UY UZ VU VA VE VN VG VI WF EH YE YU ZR ZM ZW
|
|
Перегляд інформації, яка була вказана при реєстрації
Реєстрація IP-адрес
Для запобігання використання підроблених кредитних карт, звірте IP-адресу комп'ютера з IP-адресою країни в білінговій інформації. Щоб переглянути реєстраційну IP-адресу:
- Перейдіть до опції Moderate в меню SIGNUP.
- Клікніть на аккаунт, щоб переглянути інформацію про нього.
У розділі Other signup information запис у таблиці REMOTE_ADDR показує реєстраційний IP цього акаунта:
Примітка: розділ Other signup information також відображає інформацію про рахунки по реєстраціях доменів і про власника. Ви можете змінити його перед створенням акаунта.
Статистика реєстрацій
Статистика реєстрації включає в себе дані акаунтів, створених і видалених кожним адміністратором. Реєстрації, здійснені "ззовні", не входять до статистики, їх можна переглянути в Реєстраційних звітах.
Щоб переглянути статистику реєстрацій:
- Виберіть Stats в меню Signup. З'явиться наступна сторінка:
- Клікніть на виділений номер у колонці Live accounts для відображення деталей цих акаунтів.
- Клікніть на підкреслені заголовки колонок для сортування записів.
Посилання Export, розташована під таблицею, дозволить вам зберігати табличні дані у форматі *. csv, підтримуваному численними електронними таблицями та програмами баз даних. Коми служать роздільниками. |
Тестовий хостинг
Знайомство з тестовим хостингом
Тестова реєстрація дає можливість користувачам безкоштовно реєструватися і оцінювати повнофункціональність акаунта за певну кількість днів (тестовий період), якщо вони приймуть рішення продовжувати користуватися вашими хостинг-послугами. Тестова реєстрація може бути активована в будь-якому платному плані. Після закінчення випробувального періоду тестовий акаунт автоматично блокується.
Щоб надалі продовжувати користуватися хостинг-послугами вашої компанії, власнику тестового акаунта потрібно перейти на платну основу. Якщо власник тестового акаунта вирішує розраховуватися за послуги чеком до моменту блокування свого тестового акаунта, розблокуйте його акаунт, бо він, на відміну від акаунтів, оплачених кредитною карткою, автоматично не розблокується.
Важливо: якщо користувач під час тестового періоду введе дані дійсної кредитної картки, з нього негайно будуть вирахувані кошти.
Управління тестовими акаунтами
Ви можете налаштувати систему на автоматичне: - Попередження власників тестових акаунтів про закінчення тестового періоду і подальшого блокування; - Попередження власників заблокованих тестових акаунтів про можливе видалення акаунта; - Видалення заблокованого тестового акаунта.
Щоб включити будь-яку з перерахованих вище опцій:
1. Перейдіть до Settings -> Managing Trials. 2. Позначте відповідну опцію:
3. Задайте тимчасові рамки опції. 4. Натисніть Save.
Щоб відредагувати відповідне попередження/повідомлення:
1. Натисніть на іконку Edit поруч з віконцем для позначки. 2. Виконайте інструкції щодо редагування повідомлень для користувачів.
Активація тестової реєстрації
Щоб зробити доступною послугу тестового хостингу для окремого плану, виконайте наступне:
- Виберіть функцію Manage в меню Plans і натисніть на назві плану, щоб почати роботу Майстра по редагуванню плану:
- Прокрутіть сторінку, що з'явилася до останньої секції і виберіть тип білінгу Trial.
- У полі Duration введіть кількість днів тестового періоду. Якщо ви залишите поле незаповненим, там з'явиться значення "нуль" і всі тестові реєстрації будуть моментально відключені відразу після реєстрації. Зазвичай тестовий період триває не більше одного місяця.
- У полі Credit Limit введіть максимальну суму негативного балансу, дозволеного користувачеві на тестуванні. Тестовий кредитний ліміт - це максимальна сума кредиту, яку може використовувати користувач тестового періоду до придбання платних ресурсів. Якщо ви залишите поле незаповненим, тестовому кредитному ліміту буде привласнене нульове значення і користувачі зможуть отримати тільки безкоштовні ресурси. Для тестових періодів, тривалістю не більше одного місяця, цю суму зазвичай встановлюють трохи більшою, ніж сума оплати за первинну реєстрацію плюс абонплата одного платного періоду, щоб не допустити безкоштовного використання додаткових ресурсів. Якщо ви встановите більш високе значення тестового кредиту, користувачі зможуть придбати більше ресурсів, ніж запропоновано їм з планом стандартної конфігурації. Для тестового періоду, тривалістю більше одного місяця, вам необхідно встановити більш високий кредитний ліміт, щоб бути впевненим в тому, що на балансі тестових акаунтів достатньо коштів для оплати наступних періодичних платежів.
- Опустіться вниз форми. Позначте Don't change resources prices і натисніть Next.
Групування тестових планів
Щоб забезпечити коректний перехід з одного плану на інший, вам слід завжди групувати плани по їх сумісності, отже, плани з однаковими установками будуть належати одній групі. Не варто групувати різні за властивостями плани (наприклад, плани на Windows і Linux хостинг-платформах), так як це може привести до несподіваних наслідків. Поширена помилка - створення для Unix і Win2000 тестових планів і розміщення їх в окремій групі для тестових планів. З одного боку, це не дозволить користувачам на тестуванні перемикатися на платні плани, так як вони належать до різних груп. З іншого боку, при перемиканні з тестового Win2000 на тестовий Unix, користувач втратить налаштування, недоступні в Unix-планах, такі як сервіси ASP і ODBC.
|
|
|