Головна » FAQ і документація » Посібник реселера » Управління акаунтом » Блокування та розблокування акаунта RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Блокування та розблокування акаунта


Питання, що розглядаються:

Суть блокування акаунта

Блокування акаунта закриває користувачам доступ до їх контрольної панелі, але на відміну від видалення акаунта зберігає його зміст і конфігурацію. Відвідувачі заблокованих сайтів перенаправляються на сторінку Suspended account.

Блокування акаунта не закриває білінговий період. У результаті:
- абонплата не повертається.
- файли користувача залишаються на диску. Це може призвести до перевищення середнього сумарного використання дискового простору, перевищити його ліміт і з користувача буде знята плата за використання понадлімітних МБ.

Власники заблокованих акаунтів отримують повідомлення електронною поштою і мають доступ до своїх рахунків і білінгової інформації.
Примітка: власники заблокованих акаунтів отримують повідомлення електронною поштою тільки за адресою, вказаною в "Інформації по біллінгу" в користувацькый контрольный панелі.

Поштова система заблокованого акаунта обмежена:

-d (недоступна функція зміни пароля)
-p (неможливо отримати доступ до POP3)
-w (неможливо отримати доступ до веб-пошти)
-i (неможливо отримати доступ до imap-протоколу)
-b (повернення пошти)
-r (недоступна функція зовнішнього пересилання)

H-Sphere відстежує процес блокування акаунта з ціллю збереження історії операторів і причин блокування. Згідно зібраної інформації, відновлення роботи заблокованих акаунтів може відбутися автоматично за допомогою відповідної системи програми cron або вручну - адміністратором або реселером. Залежність між способами блокування та розблокування наведена у таблиці:

Resumers Suspenders
Admin Reseller Overlimit Cron Suspend Cron
(account of a
suspended reseller)
Suspend Cron
(account in debt)
Trial Cron MoneyBack
Request
ExemptionCode
Request
Admin + + + + + + - +
Reseller - + + + + + - +
Overlimit Cron - - - - - - - -
Suspend Cron
(account of a
suspended reseller)
- - - + - - - -
Suspend Cron
(account in debt)
- - - - + + - -
Trial Cron - - - - - - - -
MoneyBack Request - - - - - - - -
Trtoin
(account moved from trial
payment to instant)
- - - - - + - -
ExemptionCode Approve - - - - - - - +
ExemptionCode Reject - - - - - - - +

Позначення:
+   є можливість розблокувати акаунт
-    акаунт не піддається розблокуванню

H-Sphere здійснює автоматичне розблокування, що дозволяє або забороняє програмі Suspend cron розблокувати акаунти.
Щоб дозволити/заборонити:

  1. Перейдіть до меню Settings-> Suspension Rules ->Auto Resuming
  2. Клікніть на іконці On/Off, щоб дозволити/заборонити:

Примітка: після установки H-Sphere автоматичне розблокування включене за замовчуванням. Після поновлення H-Sphere вона вимикається.

Для перегляду історії про процес блокування:

  1. Знайдіть акаунт використовуючи утиліту Search
  2. Клікніть на ID акаунта.
  3. Перейдіть по лінку Suspend History, який знаходиться в полі Account Status.
  4. На сторінці, що з'явилась ви побачите інформацію про те, яким чином акаунт був заблокований/розблокований, причину блокування/разблокування та іншу схожу інформацію:

Блокування акаунта

Щоб заблокувати окремий акаунт:

  1. Знайдіть акаунт.
  2. В розділі Controls  клікніть на іконці Suspend.

Ви також можете налаштувати систему на автоматичне блокування боржників, якщо вони на тестовому хостінгу і перевищують ліміт ресурсів.

Розблокування акаунта

Відновлення роботи аккаунта "розблокує" контрольну панель і відвідувачі сайту більше не перенаправляються на сторінку Suspended account.

Щоб відновити роботу заблокованого акаунта:

  1. Знайдіть заблокований акаунт.
  2. В розділі Controls клікніть на іконці Resume.

Нижче наведено кілька випадків, викликаних розблокуванням акаунта:

до закінчення білінгового місяця
після закінчення білінгового місяця після закінчення білінгового періоду
Вам буде нарахована оплата згідно зі звітом до блокування.
Вам буде нарахована оплата за переліміт за попередній та щомісячна плата за наступний білінговий місяць за використання щомісячних ресурсів (наприклад, квоти і трафіка). Розпочнеться новий білінговий період і дата початку цього періоду буде відповідати поточній даті. З вас буде знята плата за переліміти (квоти і трафіка) в минулому і абонплата за наступний білінговий період..

 

Розблокування протермінованого тестового акаунта автоматично заблокує його протягом 24 годин. Щоб активізувати цей акаунт ви повинні заплатити за хостинг, створивши дійсний білінговий профайл.

[ <<Видалення акаунта ] [ Управління акаунтом ] [ Звіти >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


tec.net.ua

ihlviv.com

piligrim.lviv.ua

bridge-art.com
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Блокировка и разблокировка аккаунта
Suspending and Resuming Accounts