Головна » FAQ і документація » Посібник реселера » Реєстрація користувачів RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Реєстрація користувачів

  1. Реєстрація користувачів
  2. Модерація реєстрацій користувачів
  3. Налаштування допуску до реєстрації
  4. Перегляд інформації, яка була вказана при реєстрації
  5. Тестовий хостинг

Реєстрація користувачів

Необхідна умова: передплата можлива тільки на плани, доступні для реєстрації!

Цей документ надає два способи реєстрації користувачів в H-Sphere:
- з адміністративної контрольної панелі
- "ззовні".

Реєстрація "ззовні" може бути здійснена клієнтом з вашого сайту без сприяння адміністратора. Реєстрація з контрольної панелі адміністратора проходить точно таким же чином, але може бути здійснена тільки адміністратором.

 

Реєстрація користувачів з контрольної панелі адміністратора

Реєстрація з адміністративної контрольної панелі є також одним і єдиним способом створювати акаунти, недоступні "ззовні", незалежно від того, відзначені вони як доступні або недоступні для реєстрації, наприклад, адміністративні акаунти і акаунти техпідтримки.

Щоб зареєструвати нового користувача з адміністративної контрольної панелі:

  1. Виберіть Signup в меню Signup:
  2. На сторінці, що з'явилась натисніть Select поруч з планом для нового акаунта:

    Якщо в списку відсутній бажаний план, перевірте чи доступний він для реєстрації.

  3. З'явиться сторінка Майстра реєстрації, пройдіть його поетапно. У нижньому правому куті сторінки натисніть на стрілочки, щоб продовжити реєстрацію.
    • Введіть свою контактну інформацію в формі, що з'явилася (ім'я, e-mail, адреса і т.д.).
    • Виберіть спосіб оплати в випадаючому меню (кредитна картка, чек, онлайн-платежі) або тестовий період.
    • Якщо вам доступна опція Звільнення від податків, увімкнена в підменю Settings - Taxes, ви можете ввести дійсний VAT-код, щоб встановити режим звільнення від податків для вашого акаунта.
    • Введіть деталі платежу: номер кредитної картки, термін її дії і т.д. - Для оплати кредитними картками; адреси, за якими будуть направлені рахунку - для оплати чеками.
    • Введіть логін і пароль для цього акаунта.
    • Виберіть тип домену, який ви хочете додати під час реєстрації (або реєструйтеся без домена).
    • Погодьтеся з оплатою, якщо така передбачена і закінчіть створення акаунта.

    Після проходження етапів Майстра реєстрації, аккаунт буде або створений, або готовий до активації.

 

Реєстрація користувачів "ззовні"

Щоб дозволити користувачам реєструватися безпосередньо з вашого сайту, замість входу на вашу стартову сторінку в H-Sphere, вам слід розмістити на ній посилання для реєстрації.

Щоб дозволити користувачам реєструватися "ззовні", переконайтеся, що:
- план доступний для реєстрації;
- до плану є повний доступ.

Щоб з'ясувати, який URL запускає Майстер з реєстрації для окремого плану:
-
   
1. Перейдіть до списку планів в меню Plans -> Manage.
   
2. Внизу сторінки натисніть Signup Links, після цього з'явиться список посилань, за допомогою яких можна починати реєстрацію "ззовні".
       
Примітка: щоб відшукати посилання для конкретного плану, натисніть на іконку "лупа" зліва від назви плану і скопіюйте її з адресного рядка.
   
3. Як тільки у вас будуть посилання реєстрації для планів, опублікуйте їх на вашому сайті і дозвольте користувачам переходити безпосередньо до Майстра з реєстрації для обраного плану.

У разі виникнення помилок в процесі реєстрації користувача, H-Sphere поміщає рахунок у відділ модерації. Читайте про помилки при реєстрації в посібнику з Модерації акаунтів.


Модерація реєстрацій користувачів

Підлягають модерації наступні реєстрації:

  • Оплачені чеком реєстрації: незалежно від Допуску до реєстрації або будь-яких інших параметрів
  • Оплачені online-платежами реєстрації: за допомогою систем WorldPay, PayPal, 2CheckOut і GestPay, залежно від налаштувань, вказаних в Допуску до реєстрації
  • Оплачені кредитною карткою реєстрації модеруються, якщо в меню Settings -> Payment Settings -> Merchant Gateway увімкнена опція Модеровані реєстрації, оплачені кредитною карткою. Якщо вона вимкнена, модерація аккаунта відбувається згідно правил Допуску до реєстрації
  • Невдалі реєстрації, які повернулися повідомленнями про помилки:
    • Реєстрації, у яких були системні помилки в H-Sphere. Такі акаунти будуть поміщені в стандартну секцію по Модерації реєстрацій і ви зможете активувати обліковий запис після усунення проблеми.
    • Реєстрації, оплачені кредитною картою, у яких були помилки в процесингових центрах. Такі акаунти поміщаються в секцію "Реєстрація не пройшла з невідомої причини" в підменю Модеровані реєстрації.
      Щоб переглянути звіт про помилку, перейдіть до Reports -> Charge Log і з випадаючого меню виберіть Failed transaction result.
    • Реєстрації, що не вдалися через інші технічні проблеми.
  • Тестові реєстрації модеруються, якщо Допуск до реєстрації в меню Settings налаштований на направлення тестових реєстрацій на модерацію.

Навіть якщо реєстрація не вдається, користувач все ще може завершити процедуру реєстрації. Потенційний клієнт одержує повідомлення про тимчасові проблеми, а запит на реєстрацію потрапляє в секцію модерації.

Повідомлення електронною поштою

У разі модерації власники акаунтів отримують два повідомлення по електронній пошті:

     1. Перше повідомлення відправляється в кінці реєстрації і констатує, що обліковий запис буде незабаром активовано.
     2. Друге відправляється при активації, яка повідомляє про те, що акаунт зареєстрований і користувач має до нього доступ.

Активація або відхилення запитів на реєстрацію

Щоб дозволити або відхилити активацію акаунта:

  1. Виберіть Moderate в меню Signup. Список акаунтів, які очікують на модерацію, виглядає так:
  2. Клікніть на імені аккаунта і ретельно перевірте дані клієнта, зазначені при реєстрації.
  3. Прокрутіть сторінку вниз до розділу Moderation actions і клікнтіть Create або Delete внизу сторінки:

Якщо ви вилучили акаунт, його вже не можна буде відновити. У деяких випадках акаунти не активуються, навіть після натискання Create, у такому випадку система відобразить причину чому так сталося.

Зміна даних модерованих акаунтів

Як тільки акаунт потрапляє в секцію Moderate, ви можете змінити його деталі поки він не заведений, включаючи:

  • Контактну інформацію: натисніть на кнопку Edit в розділі Contact Info.
  • Біллінгову інформацію: натисніть на кнопку Edit в розділі Billing Info.
  • Доменне ім'я: натисніть на кнопку Edit в розділі Other Signup Information.
  • Пароль до контрольної панелі: натисніть на кнопку Change в розділі Other Signup Information.
  • Хостинг-план у групі сумісних планів:
    1. Прокрутіть сторінку до розділу Plan name and billing period.  
    2. Клікніть на іконку Edit поруч з назвою плану і з'являться наступні сторінки:
    3. З випадаючого меню виберіть новий план і натисніть Save.
    4. На сторінці, що з'явилась виберіть новий білінговий період для цього плану і натисніть Save.
    5. Переконайтеся, що ви натиснули кнопку Save, щоб зміни збереглися.

Модерація реєстрацій, сплачених кредитною карткою

У зв'язку з тим, що почастішали спроби використання вкрадених кредитних карт, онлайнові процесингові центри можуть заблокувати або закрити ваш аккаунт. Щоб запобігти цьому ви, перед тим як дозволити створити аккаунт і вирахувати плату за реєстрацію, можете переключитись на режим модерування реєстрації, сплаченої кредитною карткою і перевірити реквізити кожної кредитної картки, включаючи її автентичність, адресну інформацію та інші деталі.

Щоб включити модерування реєстрацій, сплачених кредитною карткою, виберіть Merchant Gateway в меню Settings -> Payment Settings. На сторінці, що з'явилась включіть Moderated CC signup:


Налаштування допуску до реєстрації

Створення правил модерації

Після налаштування ця утиліта визначає чи буде новий акаунт створений відразу або буде поміщений в список очікування на сторінку SIGNUP-> Moderate з відповідними коментарями/попередженнями.

Щоб сформувати правила модерації, виконайте наступне:

  1. Виберіть SignupGuard в меню Settings.
  2. На сторінці, що з'явилась виберіть які акаунти будуть розміщені у списку очікування модерації та натисніть Submit.
    • Human Checker: включіть систему, яка встановить ким здійснена реєстрація - людиною чи роботом.
      Під час реєстрації користувачеві необхідно буде ввести код перевірки:
    • Max Amount: - акаунти будуть модерувати, якщо загальна вартість для такої реєстрації більше цієї суми.
  3. Відішліть запит, натиснувши Submit Query.

Налаштування "чорного" ​​списку для допуску до реєстрації

Ви можете занести акаунти в "чорний" список за певними параметрами: назва акаунта, електронна адреса, домени, IP-адреси, країни і т.д.., тобто відповідно до категорій, які включені в розділ BlackLists на сторінці Signup Guard. Акаунти, що володіють параметрами, зазначеними в цих "чорних" списках будуть модеровані після реєстрації.

Щоб сформувати "чорні" списки:

  1. На сторінці допуску до реєстрації, Signup Guard, в розділі Black Lists виберіть параметри (наприклад, Countries), які будуть відслідковуватися під час реєстрації.
  2. На сторінці, що з'явилась введіть список параметрів через крапку з комою (;), кому (,) або з нового рядка:

    У наведеному вище прикладі всі акаунти з країн, зазначених у "чорному" списку (Афганістан, Ірак, Лівія) будуть автоматично переміщені в секцію очікування модерації після їх реєстрації.

    Примітка: ви не можете встановити діапазон IP-адрес або використовувати шаблони (маски) для імен!

  3. Натисніть Submit Query.
  4. З цього моменту не забувайте регулярно перевіряти список акаунтів, які очікують на модерацію. Він доступний на сторінках SIGNUP -> Moderate.

Примітка: Доступ до реєстрації ніколи не відхилить реєстрацію, навпаки, всі сумнівні реєстрації будуть поміщені в список очікування модерації на сторінці SIGNUP-> Moderate.

 

Коди країн для "чорного" ​​списку в Допуску до планів

Нижче наведено перелік кодів країн для "чорного" ​​списку в Допуску до планів:

Country Code Country Code Country Code Country Code
Afghanistan
Albania
Algeria
American Samoa
Andorra
Angola
Anguilla
Antarctica
Antigua and/or Barbuda
Argentina
Armenia
Aruba
Australia
Austria
Azerbaijan
Bahamas
Bahrain
Bangladesh
Barbados
Belarus
Belgium
Belize
Benin
Bermuda
Bhutan
Bolivia
Bosnia and Herzegovina
Botswana
Bouvet Island
Brazil
British lndian Ocean Territory
Brunei Darussalam
Bulgaria
Burkina Faso
Burundi
Canada
Cambodia
Cameroon
Cape Verde
Cayman Islands
Central African Republic
Chad
Chile
China
Christmas Island
Cocos (Keeling) Islands
Colombia
Comoros
Congo
Cook Islands
Costa Rica
Croatia (Hrvatska)
Cuba
Cyprus
Czech Republic
Denmark
Djibouti
Dominica
Dominican Republic
East Timor
AF
AL
DZ
DS
AD
AO
AI
AQ
AG
AR
AM
AW
AU
AT
AZ
BS
BH
BD
BB
BY
BE
BZ
BJ
BM
BT
BO
BA
BW
BV
BR
IO
BN
BG
BF
BI
CA
KH
CM
CV
KY
CF
TD
CL
CN
CX
CC
CO
KM
CG
CK
CR
HR
CU
CY
CZ
DK
DJ
DM
DO
TP
Ecuador
Egypt
El Salvador
Equatorial Guinea
Eritrea
Estonia
Ethiopia
Falkland Islands (Malvinas)
Faroe Islands
Fiji
Finland
France
France, Metropolitan
French Guiana
French Polynesia
French Southern Territories
Gabon
Gambia
Georgia
Germany
Ghana
Gibraltar
Greece
Greenland
Grenada
Guadeloupe
Guam
Guatemala
Guinea
Guinea-Bissau
Guyana
Haiti
Heard and Mc Donald Islands
Honduras
Hong Kong
Hungary
Iceland
India
Indonesia
Iran (Islamic Republic of)
Iraq
Ireland
Israel
Italy
Ivory Coast
Jamaica
Japan
Jordan
Kazakhstan
Kenya
Kiribati
Korea, Democratic People's Republic
Korea, Republic of
Kuwait
Kyrgyzstan
Lao People's Democratic Republic
Latvia
Lebanon
Lesotho
Liberia
EC
EG
SV
GQ
ER
EE
ET
FK
FO
FJ
FI
FR
FX
GF
PF
TF
GA
GM
GE
DE
GH
GI
GR
GL
GD
GP
GU
GT
GN
GW
GY
HT
HM
HN
HK
HU
IS
IN
ID
IR
IQ
IE
IL
IT
CI
JM
JP
JO
KZ
KE
KI
KP
KR
KW
KG
LA
LV
LB
LS
LR
Libyan Arab Jamahiriya
Liechtenstein
Lithuania
Luxembourg
Macau
Macedonia
Madagascar
Malawi
Malaysia
Maldives
Mali
Malta
Marshall Islands
Martinique
Mauritania
Mauritius
Mayotte
Mexico
Micronesia, Federated States
Moldova, Republic of
Monaco
Mongolia
Montserrat
Morocco
Mozambique
Myanmar
Namibia
Nauru
Nepal
Netherlands
Netherlands Antilles
New Caledonia
New Zealand
Nicaragua
Niger
Nigeria
Niue
Norfork Island
Northern Mariana Islands
Norway
Oman
Pakistan
Palau
Panama
Papua New Guinea
Paraguay
Peru
Philippines
Pitcairn
Poland
Portugal
Puerto Rico
Qatar
Reunion
Romania
Russian Federation
Rwanda
Saint Kitts and Nevis
Saint Lucia
Saint Vincent and the Grenadines
LY
LI
LT
LU
MO
MK
MG
MW
MY
MV
ML
MT
MH
MQ
MR
MU
TY
MX
FM
MD
MC
MN
MS
MA
MZ
MM
NA
NR
NP
NL
AN
NC
NZ
NI
NE
NG
NU
NF
MP
NO
OM
PK
PW
PA
PG
PY
PE
PH
PN
PL
PT
PR
QA
RE
RO
RU
RW
DN
LC
VC
Samoa
San Marino
San Tome and Principe
Saudi Arabia
Senegal
Seychelles
Sierra Leone
Singapore
Slovakia
Slovenia
Solomon Islands
Somalia
South Africa
South Georgia
  (The South Sandwich Islands)
Spain
Sri Lanka
St. Helena
St. Pierre and Miquelon
Sudan
Suriname
Svalbarn and Jan Mayen Islands
Swaziland
Sweden
Switzerland
Syrian Arab Republic
Taiwan, Province of China
Tajikistan
Tanzania, United Republic of
Thailand
Togo
Tokelau
Tonga
Trinidad and Tobago
Tunisia
Turkey
Turkmenistan
Turks and Caicos Islands
Tuvalu
Uganda
Ukraine
United Arab Emirates
United Kingdom
United States
United States minor outlying islands
Uruguay
Uzbekistan
Vanuatu
Vatican City State (Holy See)
Venezuela
Vietnam
Virigan Islands (British)
Virgin Islands (U.S.)
Wallis and Futuna Islands
Western Sahara
Yemen
Yugoslavia
Zaire
Zambia
Zimbabwe
 

WS
SM
ST
SA
SN
SC
SL
SG
SK
SI
SB
SO
ZA

GS
ES
LK
SH
PM
SD
SR
SJ
SZ
SE
CH
SY
TW
TJ
TZ
TH
TG
TK
TO
TT
TN
TR
TM
TC
TV
UG
UA
AE
GB
US
UM
UY
UZ
VU
VA
VE
VN
VG
VI
WF
EH
YE
YU
ZR
ZM
ZW

 

 


Перегляд інформації, яка була вказана при реєстрації

Реєстрація IP-адрес

Для запобігання використання підроблених кредитних карт, звірте IP-адресу комп'ютера з IP-адресою країни в білінговій інформації. Щоб переглянути реєстраційну IP-адресу:

  1. Перейдіть до опції Moderate в меню SIGNUP.
  2. Клікніть на аккаунт, щоб переглянути інформацію про нього.
    У розділі Other signup information запис у таблиці REMOTE_ADDR показує реєстраційний IP цього акаунта:

Примітка: розділ Other signup information також відображає інформацію про рахунки по реєстраціях доменів і про власника. Ви можете змінити його перед створенням акаунта.

Статистика реєстрацій

Статистика реєстрації включає в себе дані акаунтів, створених і видалених кожним адміністратором. Реєстрації, здійснені "ззовні", не входять до статистики, їх можна переглянути в Реєстраційних звітах.

Щоб переглянути статистику реєстрацій:

  1. Виберіть Stats в меню Signup. З'явиться наступна сторінка:
  2. Клікніть на виділений номер у колонці Live accounts для відображення деталей цих акаунтів.
  3. Клікніть на підкреслені заголовки колонок для сортування записів.

Посилання Export, розташована під таблицею, дозволить вам зберігати табличні дані у форматі *. csv, підтримуваному численними електронними таблицями та програмами баз даних. Коми служать роздільниками.


Тестовий хостинг

Знайомство з тестовим хостингом

Тестова реєстрація дає можливість користувачам безкоштовно реєструватися і оцінювати повнофункціональність акаунта за певну кількість днів (тестовий період), якщо вони приймуть рішення продовжувати користуватися вашими хостинг-послугами. Тестова реєстрація може бути активована в будь-якому платному плані. Після закінчення випробувального періоду тестовий акаунт автоматично блокується.

Щоб надалі продовжувати користуватися хостинг-послугами вашої компанії, власнику тестового акаунта потрібно перейти на платну основу. Якщо власник тестового акаунта вирішує розраховуватися за послуги чеком до моменту блокування свого тестового акаунта, розблокуйте його акаунт, бо він, на відміну від акаунтів, оплачених кредитною карткою, автоматично не розблокується.

Важливо: якщо користувач під час тестового періоду введе дані дійсної кредитної картки, з нього негайно будуть вирахувані кошти.

Управління тестовими акаунтами

Ви можете налаштувати систему на автоматичне:
      
- Попередження власників тестових акаунтів про закінчення тестового періоду і подальшого блокування;
      
- Попередження власників заблокованих тестових акаунтів про можливе видалення акаунта;
      
- Видалення заблокованого тестового акаунта.

Щоб включити будь-яку з перерахованих вище опцій:

1. Перейдіть до Settings -> Managing Trials.
2. Позначте відповідну опцію:

3. Задайте тимчасові рамки опції.
4. Натисніть Save.

Щоб відредагувати відповідне попередження/повідомлення:

1. Натисніть на іконку Edit поруч з віконцем для позначки.
2. Виконайте інструкції щодо редагування повідомлень для користувачів.

Активація тестової реєстрації

Щоб зробити доступною послугу тестового хостингу для окремого плану, виконайте наступне:

  1. Виберіть функцію Manage в меню Plans і натисніть на назві плану, щоб почати роботу Майстра по редагуванню плану:
  2. Прокрутіть сторінку, що з'явилася до останньої секції і виберіть тип білінгу Trial.
  3. У полі Duration введіть кількість днів тестового періоду. Якщо ви залишите поле незаповненим, там з'явиться значення "нуль" і всі тестові реєстрації будуть моментально відключені відразу після реєстрації. Зазвичай тестовий період триває не більше одного місяця.
  4. У полі Credit Limit введіть максимальну суму негативного балансу, дозволеного користувачеві на тестуванні. Тестовий кредитний ліміт - це максимальна сума кредиту, яку може використовувати користувач тестового періоду до придбання платних ресурсів. Якщо ви залишите поле незаповненим, тестовому кредитному ліміту буде привласнене нульове значення і користувачі зможуть отримати тільки безкоштовні ресурси. Для тестових періодів, тривалістю не більше одного місяця, цю суму зазвичай встановлюють трохи більшою, ніж сума оплати за первинну реєстрацію плюс абонплата одного платного періоду, щоб не допустити безкоштовного використання додаткових ресурсів. Якщо ви встановите більш високе значення тестового кредиту, користувачі зможуть придбати більше ресурсів, ніж запропоновано їм з планом стандартної конфігурації. Для тестового періоду, тривалістю більше одного місяця, вам необхідно встановити більш високий кредитний ліміт, щоб бути впевненим в тому, що на балансі тестових акаунтів достатньо коштів для оплати наступних періодичних платежів.
  5. Опустіться вниз форми. Позначте Don't change resources prices і натисніть Next.

Групування тестових планів

Щоб забезпечити коректний перехід з одного плану на інший, вам слід завжди групувати плани по їх сумісності, отже, плани з однаковими установками будуть належати одній групі. Не варто групувати різні за властивостями плани (наприклад, плани на Windows і Linux хостинг-платформах), так як це може привести до несподіваних наслідків. Поширена помилка - створення для Unix і Win2000 тестових планів і розміщення їх в окремій групі для тестових планів. З одного боку, це не дозволить користувачам на тестуванні перемикатися на платні плани, так як вони належать до різних груп. З іншого боку, при перемиканні з тестового Win2000 на тестовий Unix, користувач втратить налаштування, недоступні в Unix-планах, такі як сервіси ASP і ODBC.

[ <<Білінг для реселерів ] [ Посібник реселера ] [ Управління акаунтом >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


yugaweb.com.ua

holimed.lviv.ua

089.e.lviv.ua

dublin.com.ua
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Регистрация пользователей
Customer Signup