Головна » FAQ і документація » Посібник реселера » Техпідтримка » Надання клієнтам технічнох підтримки RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Надання клієнтам технічнох підтримки


Акаунти техпідтримки

У H-Sphere інтернет-підтримка клієнтів, також як і управління тікетами техпроблем користувачів, може здійснюватися з:

  • основного адміністративного акаунта, який використовується для налаштування і керування своєю хостинг-системою;
  • акаунтів техпідтримки, створених під адміністративними планами.

Поняття тікетів техпроблем

У H-Sphere тікети техпроблем це:

Вони приходять на пошту техпідтримки POP3 (наприклад, support@example.com), зазначену у вашій Administration Panel Configuration і будут занесені потім у вашу Панель адміністрування .

Поняття Панелі адміністрування TT

  • Поняття Панелі адміністрування TT
    Панель адміністрування ТТ служить для управління ТТ, вона вбудована в головну Administration Panel Configuration і в акаунти техпідтримки, в яких включений ТТ-ресурс.
  • Налаштування Панелі адміністрування TT
    Конфіденційність адміністрування TT налаштовується з головного адміністративного акаунта. Щоб налаштувати власний Центр техпідтримки, виконайте наступне:
    1. Увійдіть в Панель керування свого адміністративного акаунта техпідтримки.
    2. Виберіть пункт Техпідтримка в меню Налаштування.

    Дивіться більше на сторінці Administration Panel Configuration.

  • Вхід в Панель адміністрування ТТ
    Для входу в Панель адміністрування TT клікніть на іконці Адміністрування тікета, яка розташована на домашній сторінці Панелі керування або виберіть Адміністрування тікетів в меню Центр техпідтримки.
  •   Навигация в Панели администрирования ТТ
    Увійшовши в Панель адміністрування ТТ, ви опинитеся на домашній сторінці Адміністрування ТТ, яке відкривається в новому вікні, окремо від Панелі керування. Там ви знайдете:
    • Швидкий пошук тікета - дозволяє знайти TT по його ID, заголовку або за адресою електронної пошти.
    • Тікети найвищого пріоритету - доручені вам ТТ.
    • Новые никому не назначенные тикеты - новые ТТ пока еще никому не назначенные.
    • Навігаційна панель вгорі:

[ <<Налаштування центру техпідтримки ] [ Техпідтримка ] [ Управління тікетами техпроблем >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


lipnyna.lviv.ua

traveloset.com

holimed.lviv.ua

azov.zp.ua
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Предоставление клиентам технической поддержки
Providing Customer Support