Головна » FAQ і документація » Посібник реселера » Email-повідомлення RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Email-повідомлення

  1. Отримувачі email-повідомлень
  2. Редагування email-повідомлень
  3. Конфігурація правил оповіщення користувачів

Отримувачі email-повідомлень

H-Sphere дає вам можливість налаштувати електронні адреси, на які будуть надсилатися копії (поле BCC:) email-повідомлень таких як: привітальні повідомлення користувачам після їх реєстрації, повідомлення про стан рахунків, підтвердження про реєстрацію доменів. Також ви можете додати електронні адреси для отримання копій тікетів і нагадувань системи про критичні помилки тощо. Головним чином ця опція забезпечує можливість відстеження і вирішення конкретних питань різними відділами вашої компанії.

Щоб налаштувати email-адреси на отримання копій повідомлень:

  1. Перейдіть в меню Settings - > Notifications - > Notification Recipients.
  2. На сторінці, що з'явилася, додайте передплатників (email-адреси) до обраних поштових списків.

Електронні повідомлення системи групуються залежно від їх конкретних завдань. Ці повідомлення налаштовуються в меню Settings -> Notifications -> E-Mail Notifications. Для більш детального ознайомлення звертайтесь, будь ласка, до розділу Редагування email-повідомлень.


Редагування email-повідомлень

Адміністратор хостингу та реселери можуть редагувати email-повідомлення безпосередньо з контрольної панелі H-Sphere.

У попередніх версіях, електронні адреси системи зберігалися ТІЛЬКИ в системних шаблонах email-повідомлень і могли редагуватись лише адміністратором хостингу. Тепер системні email-повідомлення зберігаються в базі даних H-Sphere і можуть бути змінені в контрольній панелі (КП) адміністратора для кожної з мов інтерфейсу, встановленого в H-Sphere.

Щоб налаштувати системні email-повідомлення в КП, виконайте наступне:

  1.   В інтерфейсі адміністратора виберіть E-Mail Notifications в меню Settings:

    Ви побачите список системних email-повідомлень, відправлених з адрес, введених в якості інформації про вашу компанію. Такі повідомлення згруповані за категоріями:

  2. Ви можете активувати або скасувати відправку копій (поле BCC:) певних повідомлень на електронні адреси в групах email-повідомлень, розташованих в меню Settings-> Notification Recipients. Надсилання копій йде за замовчуванням для всіх повідомлень в межах групи.

          
    Галочка у колонці CC ліворуч від назви повідомлення відображає включена або виключена функція відправки копій (BCCs). Ви не можете включити або відключити відправку копій (BCCs) безпосередньо у списку повідомлень. Для цього вам слід відкрити повідомлення для редагування і включити/відключити дану опцію внизу сторінки, що з'явилася:

     Після цього, індикатор CC буде змінений у списку:

  3.   Для редагування користувацького email-повідомлення, натисніть на назві повідомлення в списку або на іконці конфігурації праворуч від назви повідомлення. З'явиться сторінка, що містить дві частини:

          
    1) Preview: попередній перегляд повідомлення, утвореного із коду повідомлення:
    Примітка: змінні поля повідомлень, такі як ім'я і прізвище користувача або логін користувача переміщені H-Sphere-ою в Попередній перегляд інтуїтивно зрозумілих "псевдо-текстів": ім'я, прізвище, логін користувача і подібних.

          
    2) Edit Form: містить заголовок теми і динамічно сгенерованное тіло повідомлення:

    Send the message as: (надіслати повідомлення як) установка типу вмісту повідомлення, формат, в якому повідомлення буде відправлено (у вигляді тексту або в HTML форматі).
    Default message for all languages: (повідомлення за замовчуванням для всіх мов) це дозволяє вам зробити для користувача електронне повідомлення за замовчуванням для мов, перерахованих нижче, у яких дана опція відзначена галочкою. Якщо ви не хочете, щоб це повідомлення було за замовчуванням для будь-якої з мов, відключіть цю опцію для конкретної мови.
    Send CC: (відправити СС) дозволите/відключить цю опцію для можливості включення/відключення відправки копій (BCC:) конкретного повідомлення на email-адреси, зазначені для цієї групи повідомлень в меню Settings-> Notification Recipients. Ця опція включена за замовчуванням.

    Внизу форми знаходиться мовна панель (language panel) з усіма мовами інтерфейсу доступними в H-Sphere. Натисніть, щоб вибрати мову, для якої ви бажаєте змінити повідомлення.

  4. Натисніть Save, щоб застосувати зміни.

    Якщо ви правильно змініть код повідомлення, ви отримаєте повідомлення про те, що зміни були успішно збережені (в базі даннихH-Sphere), і ви зможете побачити ці зміни у Попередньому перегляді повідомлення (Preview Message).

          
    В іншому випадку ви отримаєте повідомлення про помилку і зміни не будуть застосовані:
    ВАЖЛИВО:

    1. Системні email-повідомлення генеруються з коду Freemarker. Щоб правильно налаштувати цей код, ви повинні бути добре знайомі з командами Freemarker і з передовими налаштуваннями і можливостями H-Sphere.

    2.  Немає необхідності налаштовувати тексти перекладів, представлені в коді як ${lang.text_name} і встановлювати файли пакетів в /hsphere/local/home/cpanel/shiva//psoft/hsphere/lang/ директорію пакетів за замовчуванням або на користувацькі директорії пакетів. Замість цього ви можете встановити текст безпосередньо для кожної мови інтерфейсу тут, в цій формі. Для цього, при редагуванні повідомлення для кожної мови, переконайтеся, будь ласка, що ви відключили опцію The default message for all languages (Повідомлення за замовчуванням для усіх мов).

    3. Зміни, застосовані до системних повідомлень за допомогою даної форми, зберігаються в базі даних системи і не впливають на текстові шаблони системних email-повідомлень, які розміщені в  /hsphere/local/home/cpanel/shiva/shiva-templates/common/mail. Більше того, ви можете відновити вбудоване системне повідомлення з шаблону, натиснувши кнопку Restore From Template (Відновити з шаблону), розташовану внизу форми.

    Ми не рекомендуємо установку шаблонів за замовчуванням!


Конфігурація правил оповіщення користувачів

Попередження по використанню трафіка, квот і дискового простору

 Коли користувачі наближаються до ліміту трафіка, сумарного дискового простору або дискової квоти, їм приходить відповідне попередження електронною поштою. Щоб вибрати наближення до ліміту, при якому такі повідомлення будуть відправлені:

   
1. Виберіть
User Warnings (Користувацьке попередження) в меню Settings (Настройки) -> Повідомлення (Повідомлення).
   
2. Уточніть, коли користувачі будуть сповіщені електронним повідомленням. Виберіть чи будуть акаунти заблоковані:

Онлайн-рахунки

При створенні планів за допомогою майстра планів, ви вибираєте чи хочете ви, щоб H-Sphere сповіщала за допомогою email-повідомлень користувачів про підтвердження замовлення одразу після придбання ресурсів. Якщо ви активували відправлення підтвердження замовлення, користувачі будуть отримувати їх за кожне найменування в рахунку, наприклад, перевищення ліміту трафіка. Підтвердження замовлень надсилаються з email-адрес, вказаних в меню Look і Feel -> Company Info. Якщо дана опція відключена, користувачі не будуть отримувати підтвердження замовлень, навіть наприкінці розрахункового періоду.

Для вмикання/вимикання функції відправлення підтвердження замовлення:

   
1. Запустіть майстер редагування плану.
   
2. Виберіть розділ
Settings (Налаштування).
   
3. Відзначте галочкою опцію
E-mail order confirmation (Підтвердження замовлення по e-mail).
   
4. Завершіть роботу майстра.

Після реєстрації користувачі можуть змінювати дану опцію в своїх акаунтах.

Для вмикання/вимикання функції відправлення підтвердження замовлення всім вашим клієнтам незалежно від їх поточних налаштувань:

   
1.
Виберіть Other в меню E.MANAGER. 
   
2. Натисніть ON (вкл.) або OFF (викл.) у розділі
E-mail order confirmations:

Примусове вмикання/вимикання функції відправлення підтвердження замовлення перевизначає поточні користувача настройки. Проте це не перешкодить потім користувачам переключити цю опцію для їх власних акаунтів.

 

Повідомлення про відсутність оплати

Ви можете налаштувати систему таким чином, щоб вона автоматично відправляла клієнтам повідомлення типу "На ваш акаунт оплата не надходила" в кінці кожного білінгового періоду або місяця. Для того, щоб вибрати правило, виберіть Billing Settings в меню Settings:

Для кредитного ліміту, заснованого на білінгу, клієнти отримують повідомлення, якщо їх баланс не перевищує кредитний ліміт. Для річного білінгового періоду вони отримують повідомлення в тому випадку, якщо під час даного білінгового періоду або місяця не проводилися розрахункові операції (нарахування оплати за покупки або перевищення місячного ліміту ресурсів).

[ <<Веб-інтерфейс Панелі керування ] [ Посібник реселера ] [ Merchant Gateways >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


mallati.com.ua

apologet.kiev.ua

amnesty.org.ua

krystal.te.ua
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Email-уведомления
E-Mail Notifications