Головна » FAQ і документація » Посібник користувача » Пошта » Поштові ресурси » Поштові скриньки RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Поштові скриньки

  1. Створення поштової скриньки
  2. Видалення поштової скриньки
  3. Квота поштової скриньки
  4. Пароль поштової скриньки
  5. Видалення всієї вхідної пошти
  6. Реєстрація поштової скриньки

Створення поштової скриньки

Поштова скринька використовується для пересилання та отримання пошти через апаратне забезпечення клієнта, а також для зберігання пошти на поштовому сервері.

Для створення поштових скриньок на додаток до обов'язкових на кожному домені поштових скриньок webmaster і postmaster:

  1. Натисніть New E-mail на сторінці управління поштовим доменом:
    create.gif
  2. На сторінці, що з'явилася, зробіть наступне:
    mailbox_config.gif
    • Введіть ім'я поштової скриньки в полі E-mail address.
    • Позначте віконце Catch All для збору всіх поштових повідомлень, надісланих на неіснуючі акаунти поштового домену.
      Якщо опція "catch all" не дозволена на жодному з поштових ресурсів, запущених на головному домені поштової скриньки, то такі поштові повідомлення повертатимуться відправникові з повідомленням про помилку.
    • Антиспам: виберіть цю опцію для увімкнення у вашій поштовій скриньці антиспамом фільтра. (Див. докладніше тему Захист від спаму)
    • Антивірус: виберіть цю опцію для увімкнення у вашій поштовій захисту від вірусів. (Див. докладніше тему Захист від вірусів)
  3. Позначте віконце поряд з E-MAIL BOX.
  4. Налаштуйте поштову скриньку:
    • Password: див.нижче.
    • Comment: введіть опис, що допомагає ідентифікувати поштову скриньку.
    • Discard All Incoming Mail: див. нижче.
    • Alias by: використовуйте цю опцію для створення великої кількості поштових аліасів. Введіть імена аліасів (без @), разділівши їх ',' або ';' або 'пробілом'.
    • Натисніть на кнопку Submit внизу форми.
    • Підтвердіть зміни.


Видалення поштової скриньки

Щоб видалити поштову скриньку, зберігаючи при цьому інші сервіси, запущені на даній електронній адресі:

         1. Натисніть на електронну адресу поштової скриньки в списку E-mail на сторінці управління поштовим доменом:

edit_mailresource_1.gif
2. Зніміть позначку MAILBOX.
3. Натисніть на кнопку Submit внизу форми.

Для видалення поштової скриньки разом з іншими поштовими сервісами, що працюють за цією e-mail адресою, натисніть на іконку Trash у роздiлi поштової скриньки Properites на сторінці управління поштою:

remove_mailresource.gif

Поштова скринька postmaster не може бути знищена.
Для видалення поштової скриньки з увімкненою опцією "Catch All" спочатку вимкніть Catch All.


Квота поштової скриньки

Квота поштової скриньки визначає, скільки мегабайт пошти можна зберігати в поштовій скриньці. Ви не зможете зберігати більше, ніж дозволяє квота. Вона не входить у квоту дискового простору сайту. Якщо дозволяє хостінг-план, ви можете збільшити початкову безкоштовну квоту поштової скриньки.

Для збільшення квоти поштової скриньки:

         
1. На сторінці управління поштовим доменом натисніть на посилання X MB у роздiлi Properites поштової скриньки:

quota.gif
2. Введіть нову величину квоти в мегабайтах та натисніть Submit.

З цього моменту ви будете оплачувати різницю між новим значенням і безкоштовною квотою, що надається хостінг-планом. Ця різниця буде додаватися до абонплати на початку кожного білінгового періоду.

Квоту поштової скриньки postmaster змінити не можна.


Пароль поштової скриньки

Пароль поштової скриньки - це набір алфавітно-цифрових символів, за допомогою яких відбувається перевірка права доступу при реєстрації в поштовій скриньці. Пароль буде запитано, якщо ви реєструєтесь в поштовій скриньці не зі своєї Панелі керування або налаштовуєте доступ до поштової скриньки для зовнішнього клієнта.

Для зміни пароля поштової скриньки:

   
1.  Натисніть на електронну адресу у списку E-mail на сторінці управління поштовим доменом.
   
2.  У розділі MAILBOX введіть новий пароль у поля Password і Confirm password.
   
3.  Натисніть на кнопку Submit внизу форми.


Видалення всієї вхідної пошти

Якщо вам не потрібна ВСЯ вхідна пошта, можна налаштувати поштову скриньку на її видалення. У цьому випадку відправник не отримає повідомлення про недоставлену пошту.

   
1. Натисніть на електронну адресу поштової скриньки в списку E-mail на сторінці управління поштовим доменом.
   
2. У розділі MAILBOX позначте віконце Discard All Incoming Mail.
   
3. Натисніть на кнопку Submit внизу форми.


Реєстрація поштової скриньки

Щоб надсилати та отримувати пошту через cвою поштову скриньку, необхідно її зареєструвати. Це можна зробити через Панель керування, клікнувши на іконку Launch Webmail в колонці Properties:

webmail.gif

Якщо ви підписані на Unix/Linux план, можна також реєструватися в поштовій скриньці поза Панеллю керування ввівши http://YOUR_WEB_SERVER_IP в адресне поле браузера і вибравши посилання IMP-mail клієнт на сторінці, що з'явилася.

 

[ Поштові ресурси ] [ Пересилання пошти >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


boko.if.ua

intergal-bud.com.ua

lvivecotour.com

bv.dn.ua
© 2002 – 2018 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Почтовые ящики
E-Mail boxes