Головна » FAQ і документація » Посібник користувача » Пошта » Поштові ресурси » Захист від спаму RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Захист від спаму


Антиспам

Антиспам дозволяє відслідковувати, фільтрувати та видаляти спам, що пересилається в вашу поштову скриньку. Система не видаляє повідомлення, які здадуться їй спамом. Вона лише робить відповідну позначку на них і доставляє їх, як завжди. Саме тому ці повідомлення також включаються до вашого трафіка.

Увімкнення антиспамового захисту на рівні акаунта:

  1. Оберіть Account settings в меню Account. З'явиться наступна сторінка:
    spam_on.gif
  2. Натисніть на опції увімкнення антиспамового ресурсу для всіх поштових скриньок або для всіх поштових ресурсів (скриньки, пересилки, аліаса, автовідповідача) даного акаунта.
  3. Ви можете видалити усі антивіруси в даному акаунті, натиснувши на іконку Trash.

Увімкнення антиспамового захисту на рівні поштового домену:

  1. Перейдіть в меню Mail Info та виберіть поштовий домен у вікні, що з'явилося.
  2. Натисніть Go і ви побачите інформацію про поштовий сервіс вибраного поштового домену:
  3. Опинившись на новій сторінці, додайте антиспам для всіх поштових скриньок цього поштового домену: for all mailboxes або для всіх поштових ресурсів (скриньки, пересилки, аліаса, автовідповідача).
  4. Натиснувши на кнопку antispam, ви зможете налаштувати антиспамові настройки в усіх поштових ресурсах.
  5. Натисніть на кнопку Submit внизу форми.

Для налаштування антиспамового захисту в усіх поштових ресурсах:

  1. Оберіть електронну адресу зі списку E-mail на сторінці Mail Controls. З'явиться наступна сторінка:
    new_mail.gif
  2. Увімкніть опцію  AntiSpam.
  3. Натисніть на кнопку Submit внизу форми.
  4. На сторінці Mail Controls натисніть на кнопку Antispam в колонці Resources included:

    mailbox_antispam.gif
  5. Заповніть сторінку Antispam preferences, що з'явилася :
    spam_options.gif
    • Рівень перевірки спаму - Spam check level - визначає, наскільки жорсткою буде фільтрація спаму. Антиспамові фільтри аналізують кожне електронне повідомлення, яке проходить крізь поштовий шлюз і оцінюють його за шкалою від 1 до 14. Чим більший номер, тим більша ймовірність того, що повідомлення буде віднесено до розряду спаму:
      • Дуже жорстка фільтрація: гарантує, що до вашої поштової скриньки спам практично не буде надходити. Тим не менше, ви ризикуєте втратити і потрібні повідомлення (не пропускає повідомлення, що оцінені вище 2).
      • Жорстка: практично всі спамові повідомлення будуть видалені, є ймовірність видалення потрібних повідомлень (не пропускає повідомлення, що оцінені вище 4).
      • Нормальна: може заблокувати деякі розсилки (не пропускає повідомлення, що оцінені вище 7).
      • Нежорстка: пропускає "другосортну" пошту (не пропускає повідомлення, що оцінені вище 10).
      • М'яка: пропускає майже всю пошту (не пропускає повідомлення, що оцінені вище 14).

      Рівень оцінки за замовчуванням зазвичай дорівнює 5, проте адміністратор хостингової системи може його змінити.

    • Обробка спаму:
      Mark as spam: - присвоєння позначки "спам" - до теми електронного повідомлення буде додане слово СПАМ, і потім це повідомлення буде переслане клієнту як вкладення із зазначенням деталей.
      Remove: видалення спамового повідомлення. Коли клієнт запустить команду надіслати/отримати, повідомлення зі спамом до нього не надійде.
      Move To: дозволяє вказати поштову скриньку, куди буде відправлено спам. Клієнти не отримають спам у свою поштову скриньку, проте зможуть переглянути його у вказаній скриньці.
    • MaxScore level, якщо в ньому не вказано Undefined, бере первагу над Spam check level, працюючи з альтернативною шкалою оцінок від 20 до 500 балів:
      • Дуже жорсткий - 20
      • Жорсткий - 40
      • Суворий - 60
      • Помірний - 80
      • Нейтральний - 100
      • М`який - 150
      • Ліберальний - 200
      • Вільний - 300
      • Дуже вільний - 500

      Якщо на даному рівні розпізнається СПАМ-повідомлення, воно буде видалене незважаючи на налаштування в Spam processing.

    • White List - білий список - дозволені адреси електронної пошти відправника.
    • Black List - чорний список - заборонені адреси електронної пошти відправника.

    Зауваження: білий та чорний списки мають пріоритет над шкалою оцінки спаму.
       * Ви можете використовувати шаблони з символами '*' та '?'. Наприклад: *@domain.com, ?abc@domain.com, *.domain.com.
       * Електронні адреси чи шаблони можуть розділятися символами ',' або ';', чи 'ENTER', 'TAB', чи 'пробіл'.

  6. Натисніть на кнопку Submit внизу форми.

[ <<Аліаси поштових доменів ] [ Поштові ресурси ] [ Захист від вірусів >> ]

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


biakom.com

uportal.com.ua

ukvisas.com.ua

bogema.com.ua
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин

Защита от спама
AntiSpam Protection