Головна » FAQ і документація » ВАЖЛИВО! RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

ВАЖЛИВО!


СПИСОК ЗАПИТАНЬ:
  1. Мій аккаунт заблокований за шкідливий софт. Що робити?
  2. Як перевірити файли з аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту?
  3. Як підвищити надійність доставки пошти?
  4. Яким чином завантажувати свої файли на сервер UKRHOSTING?
  5. Які особливості PHP на вашому хостингу?
  6. Чи можу я відсилати пошту через функцію РНР mail()?
  7. Помилка: Illegal port command
  8. Сайту немає, а замість нього мені пропонують скачати файл download.php
  9. Замість свого сайту я бачу помилку 500 Internal Server Error. Що це означає?

ВІДПОВІДІ:

1. Мій аккаунт заблокований за шкідливий софт. Що робити?

Варто відразу зазначити, що кожен випадок наявності уразливостей в файлах перевіряється адміністратором в ручному режимі й рішення про блокування приймається лише тоді, коли існує реальна небезпека. Якщо ви пропустили/не отримали попередження про шкідливий софт і стикнулися безпосередньо  з фактом блокування аккаунта, виконайте наступне:

  1. Запустіть перевірку на віруси в вашому аккаунті. Це дасть можливість відслідкувати заражені файли. Проте зверніть увагу - антивірус може знайти не всі заражені файли так само як і дати хибне (помилкове) спрацювання.

    Надзвичайно важливо не просто видалити файли чи заражений контент (з цим може впоратися і програма сканування в автоматичному режимі), а знайти й видалити причину зараження. Оскільки просто видалення призведе до повторного зараження, потрібно знайти та видалити уразливість. Вона може полягати в наступному:

    • - віруси на локальних комп’ютерах, з яких велася робота з аккаунтом;
    • - уразливість в скриптах;
    • - директорії з правами 777 (на нашому хостингу немає необхідності в правах 777, поверніть їх на 751);
    • - застарілі версії cms/бібліотек/плагінів/темплейтів тощо.

    Якщо ви хочете отримати доступ до файлів сайту для аналізу, клікніть на іконку "Резервне копіювання" в свому аккаунті. За допомогою цієї функції ви зможете завантажити контент до себе на комп’ютер та перевірити його локально.

  2. Як тільки ви знайдете уразливість, напишіть нам про це в службу підтримки, опишіть, будь ласка, в чому полягала уразливість і що ви збираєтеся зробити, щоб її усунути. Тільки після подібного листа, оцінивши ефективність заходів, які ви плануєте застосувати для усунення шкідливого софта, ми зможемо відкрити доступ до ваших аккаунтів.
  3. У більшості випадків, при розблокуванні, ми вимикаємо веб-сервіс на проблемних доменах. Після усунення уразливості вам потрібно буде увімкнути веб-сервіс самостійно.

2. Як перевірити файли з аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту?

Для перевірки аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту скористайтеся пунктом меню "Перевірка на наявність вірусів".

Час обробки запиту - від декількох годин до одного дня, в залежності від навантаження на сервер та кількості запитів. Результат ви зможете знайти в архіві запитів. Також вам буде відправлена копія на контактну електронну адресу.

3. Як підвищити надійність доставки пошти?

Для підвищення надійності доставки пошти ми радимо використовувати резервний поштовий сервер. Резервний поштовий сервер слугує для отримання пошти у випадку недоступності основного сервера та для подальшої доставки пошти у скриньку користувача, коли основний сервер відновлює роботу.

Вмикається поштовий ретранслятор у розділі поштового сервісу для кожного конкретного домену, опція "Mail relay", так, як це описано нижче:

  1. Увійдіть у хостинг-панель та знайдіть меню "Домени"

  2. Натисніть на іконку "Click to edit settings" у колонці "Controls" праворуч від потрібного домену

  3. У наступному вікні натисніть на іконку "Click to edit services" навпроти поштового сервісу

  4. Увімкніть опцію "Mail relay"

4. Яким чином завантажувати свої файли на сервер UKRHOSTING?

Простіше всього це робити за допомогою програми - FTP-клієнта (наприклад, Total (Windows) Commander або FAR Manager).

Також у вас є повний доступ до директорії з файлами вашого домену за допомогою Менеджера файлів Панелі керування H-Sphere.

Детальна iнформацiя про адресу FTP-сервера була надiслана вам вiдразу пiсля активiзацiї акуанту на ваш контактний e-mail. Деякi данi для FTP-доступу ви можете знайти в Панелi керування у роздiлi Domains.

Це означає, що ви можете закачувати iнформацiю на сервер або змiнювати данi, коли захочете.

Зверніть увагу на те, що файли треба завантажувати в корінь однойменної з доменом папки і при цьому дуже важливо перезаписати/видалити дефолтний index.html файл.

Додатково див. питання "Як налаштувати FTP-з'єднання?"

5. Які особливості PHP на вашому хостингу?

  1. У нас PHP працює в режимі CGI.
  2. Використовувати $SCRIPT_NAME не можна, оскільки видається невірне значення. Необхідно користуватись $PHP_SELF ($_SERVER['PHP_SELF']).
  3. Адреси виду http://your-site.com/your-script.php/params/ не працюють. Необхідно створювати додаткові правила для mod_rewrite.
  4. http-авторизація не працює. Необхідно авторизовуватись через кукі та сесії або використовувати паролювання в Панелі керування.
  5. Якщо скрипт не може отримати відповідь, можливо ви звернулись до нього через http замість https. Для перевірки можна отримати номер порту, якщо 443 - значить https.
  6. Спроба включення в .htaccess команди типу php_admin_value, php_value у такому режимі (CGI) призведе до повідомлення 500 – InternalServerError.
    Індивідуальні налаштування за допомогою php.ini доступні для користувачів у Панелі керування біллінгом та доменами
  7. Оскільки PHP запускається під вашим користувачем, немає необхідності і категорично не рекомендується створювати папки та файли з правами доступу 777/666. Всі файли, що створені через PHP, доступні для редагування по FTP і навпаки.
  8. Allow_url_fopen off за замовчуванням вимкнений на всіх серверах (якщо він десь увімкнений, це тільки через недогляд адміністратора, і буде вимкнений без попереджень). Приклад вирішення такої проблеми ви можете знайти на на нашому форумі.
  9. Платформа Windows не призначена для PHP, наприклад, для сайтів, створених на базі CMS Joomla, WordPress, osCommerce і Drupal, тому підтримка PHP там вимкнена за замовчуванням. Ми настійно рекомендуємо для PHP-скриптів використовувати Unix-платформу. Однак, якщо з певних причин ви все ж таки хочете використовувати PHP на Windows, то вам треба активувати його в редагуванні веб-сервісів кожного домену (Панель керування хостингом H-Sphere -> Домени -> Змінити установки).

6. Чи можу я відсилати пошту через функцію РНР mail()?

Так, можете. Проте, при цьому повідомлення на деякі поштові сервери (для прикладу mail.ru, ukr.net) можуть не доходити.

Наведемо простий приклад коду:

<?php

$Name = "Vasilij Pupkin"; //Вкажіть ім'я
$email = "email@yourdomain.com"; //Ця адреса обов'язково повинна обслуговуватись поштовими серверами UKRHOSTING
$recipient = "PersonWhoGetsIt@emailadress.com"; //Вкажіть, куди відправляється повідомлення
$mail_body = "The text for the mail..."; //Текст повідомлення
$subject = "Subject for reviever"; //Зверніть увагу, що кирилицю у темі необхідно кодувати
$header = "From: ". $Name . " <" . $email . ">\r\n"; //Обов'язково заповніть це поле
mail($recipient, $subject, $mail_body, $header);
?>

Дії по розсилці кореспонденції, яка не відповідає переліченим вище вимогам, вважаються порушенням Норм користування мережею Інтернет, які є обов'язковими для виконання всіма нашими клієнтами; повідомлення, які таким чином розсилаються, будуть потрапляти в категорію СПАМУ зі всіма відповідними наслідками.

Згідно угоди про надання хостинг-послуг, UKRHOSTING в такому випадку залишає за собою право призупинити надання хостинг-послуг або розірвати угду в односторонньому порядку.

На нашому форумі є приклад правильної Contact Us-форми.

7. Помилка: Illegal port command

Якщо при спробі переслати файли через FTP-з’єднання виникає помилка 500 (Error 500 - Illegal port command) - це означає, що FTP-сервер і клієнт працюють в різних режимах. Усього існує два режими роботи FTP-сервера: Passive та Active.

У режимі Active в роботі сервера задіяно два порта 20 і 21. По 21-му порту здійснюється керування процесом передачі даних тоді як самі дані передаються через 20-й порт.

У режимі Passive і керування, і передача даних відбувається через 21-й порт. Наші сервери налаштовані для роботи в режимі Passive, тому для коректної роботи FTP-клієнта він також повинен бути налаштований в Passive-mode.

8. Сайту немає, а замість нього мені пропонують скачати файл download.php

Якщо ваш сайт не відкривається, а замість нього з'являється вікно з пропозицією скачати файл download.php, це відбуваєтся внаслідок ваших спроб перевизначити файли, які обробляються PHP, у файлі .htaccess, наприклад, таким чином:

RemoveHandler .html .htm
AddType application/x-httpd-php .php .htm .html

Таку конструкцію можна використовувати лише у випадку, коли PHP працює у режимі mod_php. На наших серверах PHP працює у іншому режимі - CGI, тому перевизначати опрацьовувачі також треба інакше.

Шляхи вирішення:

  1. Якщо вам потрібно, щоб РНР додатково обробляв лише файли з розширенням .html:
    • для цього в панелі управління хостингом, H-SPHERE, в налаштуваннях домену (меню "Домени" -> Змінити налаштування) -> Веб-сервіс -> Редагувати сервіси -> PHP -> Додати розширення PHP ->

    • впишіть .html в поле Розширення файлу.

    • далі у файлі .htaccess видаліть усі рядки, в яких міститься "AddType" та "RemoveHandler". Протягом 15 хвилин відбудуться зміни.
  2. Якщо вам потрібно, щоб PHP опрацьовував інші розширення файлів напишіть запит в службу техпідтримки, вказавши ім'я домену та типи файлів, які повинен опрацьовувати PHP.

9. Замість свого сайту я бачу помилку 500 Internal Server Error. Що це означає?

При опрацюванні запиту на сервері один з його компонентів (наприклад, CGI-програма) видав аварійне відмовлення або зіткнувся з помилкою конфігурації. Причиною цього можуть бути неправильні інструкції в файлі .htaccess, неправильні атрибути на CGI-скрипті (повинні бути 751). Також, це може бути помилка в скрипті або скрипт використовує файли, розміри яких перевищують 2Gb (наприклад, логи). Крім того, таку помилку може викликати і велика кількість одночасних запитів (ДДоС-атака). Точну причину можна встановити, переглядаючи error.log.

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


tcci.te.ua

pson.kiev.ua

ilvestour.co.ua

traveloset.com
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин