Головна » FAQ і документація » Хостінг-послуги RU UA EN
 
 
 
 
реєстрація   забули пароль?

Хостінг-послуги

Все про наші хостінг-послуги.


СПИСОК ЗАПИТАНЬ:
  1. В мене на балансі є гроші, як я можу продовжити хостинг?
  2. Звідки скачати Backup бази даних?
  3. Як відновити файли на сервері?
  4. Чи можу я розмістити у своєму акаунті більше доменів, ніж вказано в умовах тарифного плану?
  5. Як перевірити файли з аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту?
  6. Що таке Хмарний сервер (Cloud Server)?
  7. Кому вигідно користуватися послугою VPS/VDS хостингу?
  8. Як замовити хмарний віртуальний сервер?
  9. Як оплатити замовлення хмарного віртуального сервера?
  10. Пiд керуванням якої операцiйної системи працюють вашi сервери? Яке програмне забезпечення на них встановлене?
  11. Що таке Панель керування H-Sphere? Як з нею працювати?
  12. Я забув пароль доступу до свого акаунту Панелі керування. Що мені робити?
  13. Чи можна змінити ім'я користувача?
  14. Чи можливо змінити стандартний набір послуг, які включені в тарифний план, перейти на інший хостинг-план чи змінити білінговий період?
  15. Яким чином завантажувати свої файли на сервер UKRHOSTING?
  16. Що таке SiteStudio? Що потрiбно знати i вмiти для того, щоб зробити свiй сайт у SiteStudio?
  17. Як редагувати файли в Менеджері файлів?
  18. Чи є на сервері Cron Tab і як його налаштувати?
  19. Як дізнатись поточні налаштування PHP?
  20. Чи надає UKRHOSTING Shell-доступ до сервера, в тому числі SSH?
  21. Чи буде мій сайт буде доступний за адресою з www і без www?
  22. Чи можна зробити так, щоб після того як відвідувач набере адресу www.domen.com або domen.com, він в обох випадках бачив адресу www.domen.com?
  23. Чи підтримують ваші тарифні плани CGI?
  24. Я хочу, щоби мій сайт був на моєму сервері за адресою 123.45.67.89, а пошта залишилась на вашому поштовому сервері. Що для цього потрібно зробити?
  25. Чи можу я завантажити архів на сервер та розархівувати його вміст там?
  26. Як увімкнути підтримку WAP для мого сайту?
  27. Як змінити контактний e-maіl, на який приходять повідомлення про стан мого особового рахунку, новини UKRHOSTіNG тощо?
  28. Який повний шлях до мого домашнього каталогу (home directory)?
  29. Замість свого сайту я бачу помилку 500 Internal Server Error. Що це означає?
  30. Чи можна запустити Демон (Daemon)?
  31. Чи встановлений на ваших серверах Image Magick?
  32. Де можна подивитися скільки місця займає мій сайт?

ВІДПОВІДІ:

1. В мене на балансі є гроші, як я можу продовжити хостинг?

Гроші за хостинг знімуться автоматично в день закінчення біллінгового періоду, при наявності достатньої суми на балансі.

Зауважте, що подарункові домени при такому способі продовження хостингу автоматично не продовжуються. Зверніться до техпідтримки для продовження таких доменів.

Про те, як самостійно коректно продовжити подарункові домени описано тут.

2. Звідки скачати Backup бази даних?

Раз на декілька днів система в автоматичному режимі робить бекап бази даних. Щоб скачати бекап, скористайтеся пунктом меню "Резервне копіювання", який знаходиться у вашому аккаунті.

3. Як відновити файли на сервері?

За допомогою Bacula, програми для резервного копіювання, архівування та відновлення ви можете знайти / відновити / зберегти втрачені або пошкоджені файли та бази данних.

Ці функції доступні з облікового запису:

А також з панелі керування хостингом, H-Sphere:

Якщо ви хочете відновити файли, виберіть в меню Bacula4Hosters Restore пункт Web Files, встановіть в календарі період, за який необхідно відновити дані, позначте потрібні файли (при необхідності ви можете виділити їх всі) й натисніть на кнопку Restore Hosting Files.

Якщо ви хочете відновити бази даних MySQL або PostgreSQL, в меню Bacula4Hosters Restore виберіть відповідну БД, встановіть в календарі період, за який необхідно відновити дані, позначте потрібні таблиці (при необхідності ви можете виділити їх всі) й натисніть на кнопку Restore MySQLTables.

4. Чи можу я розмістити у своєму акаунті більше доменів, ніж вказано в умовах тарифного плану?

Можете. Але кожний додатковий домен потребує оплати розміром 6 у.о. за рік (окрім річної вартості) для аккаунтів, біллінговий період яких становить 1 рік, й 4.28 у.о. для піврічних аккаунтів.

5. Як перевірити файли з аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту?

Для перевірки аккаунту на наявність вірусів / шкідливого софту скористайтеся пунктом меню "Перевірка на наявність вірусів".

Час обробки запиту - від декількох годин до одного дня, в залежності від навантаження на сервер та кількості запитів. Результат ви зможете знайти в архіві запитів. Також вам буде відправлена копія на контактну електронну адресу.

6. Що таке Хмарний сервер (Cloud Server)?

Хмарний сервер (Cloud Server) - це сервер, що дає можливість в будь-який момент збільшити його потужність, якщо в процесі розвитку проект потребує більше ресурсів.

Основною перевагою cloud-хостнгу є плата за реально використаний об’єм ресурсів.

7. Кому вигідно користуватися послугою VPS/VDS хостингу?

Потенційні користувачі послуг хмаринкового хостингу - власники часто відвідуваних веб-ресурсов.

Властивості хмаринкового хостингу дозволяють не платитти за час простою сайта, а в пік відвідуваності збільшувати ресурси для покращення швидкодії сайтів.

8. Як замовити хмарний віртуальний сервер?

Замовити хмарний віртуальний сервер можна з нашого сайту. Етапи замовлення:

  1. Пересуваючи повзунок по лінійці, виберіть потрібну першопочаткову кількість ресурсів, при цьому зміни потужності та цін на ресурси будуть відображатися у віконцях, праворуч від лінійки.
  2. Виберіть панель керування хостингом.
  3. Увімкніть/залиште неактивною опцію, яка відповідає за можливість резервного копіювання.
  4. Вкажіть кількість IP-адрес, які б ви хотіли закріпити за вашим VPS-сервером.
  5. Вкажіть назву сервера та ім’я хоста.

  6. Із запропонованих варіантів виберіть розташування хмаринки та операційну систему, яка буде встановлена на вашому сервері.
  7. В нижній частині сторінки вам слід вибрати період, на який ви замовляєте послугу.

9. Як оплатити замовлення хмарного віртуального сервера?

Для оплати послуг UKRHOSTING використовуйте будь-який зручний для вас спосіб:

  • прямий банківський переказ (готівковий або безготівковий) на розрахунковий рахунок
  • пластикові (платіжні) картки Visa/Master Card
  • готівку в касі офісу міста Львова

Увага! Електронні способи оплати послуг доступні лише у випадку, коли сума замовлення не менша, ніж 2 у.о.

Більш докладну інформацію ви знайдете на сторінці ОПЛАТА ПОСЛУГ.

10. Пiд керуванням якої операцiйної системи працюють вашi сервери? Яке програмне забезпечення на них встановлене?

Нашi сервери працюють пiд керуванням операцiйних систем CentOS i Windows 2002. CentOS ОС забезпечує быльшу стабiльнiсть у роботi, швидкодiю, рiвень захисту при використаннi меншої кiлькостi системних ресурсiв у порiвняннi з операцiйною системою Windows, але на нiй немає можливостi встановити специфiчне програмне забезпечення, що працює тiльки пiд Windows

Пiд CentOS встановленi наступнi програмнi продукти:

DNS: bind;
WEB: apache + багато додаткових функцiй+PHP+FP;
mail: qmail+vpopmail+ezmlm+autoresponder+sqwebmail;
POP before SMTP;
DBs: MySQL, postgresql;
FTP: proftpd.

Пiд Windows:

WEB: II+ASP+FP.

11. Що таке Панель керування H-Sphere? Як з нею працювати?

Сервери UKRHOSTING обладнані Панеллю керування H-Sphere, яка дозволяє користувачам керувати ресурсами облiкового запису через зручний веб-iнтерфейс.

Це програмне забезпечення розробляється фiрмою Positiv Software.

На сайтi розробника ви можете знайти всю корисну iнформацiю про роботу H-Sphere англiйською мовою:

12. Я забув пароль доступу до свого акаунту Панелі керування. Що мені робити?

Якщо ви загубили/забули пароль доступу до свого акаунту Панелі керування, то існує можливість його нагадування.

На першій сторінці нашого сайту ukrhosting.ua клікніть на посиланні "забули пароль?" у верхньому лівому куті.

Далі система попросить вас ввести свій логін доступу до Панелі керування. Після чого система відправить ваш пароль на адресу електронної пошти, що вказана у вашому акаунті Панелі керування (контактий e-mail).

Якщо через будь-які причини вам не вдасться нагадати пароль описаним вище способом - надсилайте відповідну заявку до служби техпідтримки, при цьому вкажіть свій логін. Лист повинен бути надісланим обов'язково з контактної адреси, вказаної у вашому акаунті Панелі керування, оскільки пароль належить до конфіденційних даних.

13. Чи можна змінити ім'я користувача?

Змінити ім'я користувача (username/акаунт/логін) не можна.

14. Чи можливо змінити стандартний набір послуг, які включені в тарифний план, перейти на інший хостинг-план чи змінити білінговий період?

Якщо у вас з'явиться необхідність збільшити ресурси хостинг-акаунту, то в будь-який момент ви зможете без проблем перейти на інший тарифний план. А невикористаний залишок проплачених коштів буде зарахований та перенесений на новий акаунт.

Так само легко можна докупити додаткові ресурси до стандартного тарифного плану чи змінити білінговий період. Для цього надішліть запит до служби техпідтримки.

15. Яким чином завантажувати свої файли на сервер UKRHOSTING?

Простіше всього це робити за допомогою програми - FTP-клієнта (наприклад, Total (Windows) Commander або FAR Manager).

Також у вас є повний доступ до директорії з файлами вашого домену за допомогою Менеджера файлів Панелі керування H-Sphere.

Детальна iнформацiя про адресу FTP-сервера була надiслана вам вiдразу пiсля активiзацiї акуанту на ваш контактний e-mail. Деякi данi для FTP-доступу ви можете знайти в Панелi керування у роздiлi Domains.

Це означає, що ви можете закачувати iнформацiю на сервер або змiнювати данi, коли захочете.

Зверніть увагу на те, що файли треба завантажувати в корінь однойменної з доменом папки і при цьому дуже важливо перезаписати/видалити дефолтний index.html файл.

Додатково див. питання "Як налаштувати FTP-з'єднання?"

16. Що таке SiteStudio? Що потрiбно знати i вмiти для того, щоб зробити свiй сайт у SiteStudio?

SiteStudio - це програма для створення вашого сайту в режимi онлайн. Вона встановлена на серверi Укрхостинг i її можуть використовувати всi нашi користувачi незалежно вiд придбаного хостинг-плану.

Для того, щоб працювати з SiteStudio вам достатньо володiти навиками роботи зi звичайним веб-браузером.

Ви знайдете iконку для запуску цiєї програми в роздiлi Швидкий доступ/Quick Access.

Для запуску слiд перейти по лiнку SiteStudio i натиснути на кнопку Launch у рядку з тим доменним iм'ям , для якого ви хочете зробити сайт. Якщо у вас декiлька доменних iмен i навпроти необхiдного вам немає кнопки Launch, це означає, що для цього домену пiдтримка програми SiteStudio не активiзована. Щоб активiзувати її, необхiдно перейти в роздiл Опцiї веб/Web options i в налаштуваннях для обраного вами домену натиснути кнопку OFF у рядку Site Studio.

Якщо у вас виникають запитання по користуванню SiteStudio, можете звертатися в службу техпiдтримки.

17. Як редагувати файли в Менеджері файлів?

Для редагування файлів в Менеджері файлів вам необхідно:

  1. Надати права на читання (read) для всіх користувачів (other).
  2. Обрати файл, який потрібно відредагувати.
  3. У нижній панелі (меню) правого вікна обираєте функцію edit (якщо вона доступна) або view.
  4. У варіанті з edit ви одразу потрапляєте у вікно редактора. При обранні view, у новому вікні необхідно підтвердити відкриття файлу в текстовому редакторі (за необхідності).
  5. Для редагування файлу натисніть на edit.
  6. Після внесення всіх змін зберіжіть їх (save) та закрийте вікно редактора (close).

18. Чи є на сервері Cron Tab і як його налаштувати?

Так, усі тарифні хостинг-плани на Unix-платформі включають підтримку Cron Tab.

Щоб налаштувати Cron Tab:

  1. Оберіть у вашому акаунті Панелі керування меню "FTP Manager", активуйте (перемиканням у стан ON) Cron Tab.
  2. Відредагуйте його, клікнувши на іконку Edіt.
  3. Опишіть, в який час повинен виконуватись скрипт.
  4. Пропишіть e-mail, на який буде приходити повідомлення, про те, що Cron спрацював.

Наприклад, кожні 10 хвилин.

Minute Hour Day of month Month Day of week
*/10   *          *     *         *  

У графі "Command" вкажіть скрипт як А В, де А - шлях до програми, що виконується , B - скрипт, який повинен бути доступний по http-протоколу.

Приклад: /usr/bin/lynx -dump http://www.your_domain.ua/your_script.php

Шлях до php-інтерпретатора: /hsphere/shared/php5/bin/php-cli верися 5.3.X або /hsphere/shared/php4/bin/php-cli версия 4.4.X

Зверніть увагу, що адреса для звітів має обов'язково обслуговуватись у нас.

19. Як дізнатись поточні налаштування PHP?

Для цього створіть у директорії будь-якого сайту, що розміщений на одному із серверів UKRHOSTING, файл іnfo.php з наступним вмістом: < ?php phpinfo(); ? >

Також установки PHP на наших серверах по замовчуванню Ви можете подивитись у розділі Технічна інформація на нашому сайті.

20. Чи надає UKRHOSTING Shell-доступ до сервера, в тому числі SSH?

Ми надаємо SSH у всіх планах на платформі Unix.

Більшість операцій можна виконувати за допомогою вбудованого в Панель Керування H-Sphere Менеджера файлів. Якщо якусь необхідну операцію вам не вдалося здійснити за допомогою Менеджера файлів – зверністься із запитом до служби техпідтримки.

21. Чи буде мій сайт буде доступний за адресою з www і без www?

Якщо ваш сайт розміщується на наших серверах, то він буде доступний за обома адресами - і за www.domen.com, і за domen.com (без www). Це буде один і той самий сайт.

22. Чи можна зробити так, щоб після того як відвідувач набере адресу www.domen.com або domen.com, він в обох випадках бачив адресу www.domen.com?

Так, можна. Для цього вам необхідно:

  1. Створити доменне ім'я domen.com.
  2. Зайти в редагування Веб-сервісів домену domen.com, знайти меню Аліас сервера і видалити аліас www.domen.com.
  3. Створити для домену domen.com піддомен www.domen.com.
  4. Зайти в редагування Веб-сервісів домену domen.com, знайти меню Переадресація і прописати постійне перенаправлення http-запитів на www.domen.com (при цьому не звертайте уваги на надпис за замовчуванням в полі "Переадресовувати з").

23. Чи підтримують ваші тарифні плани CGI?

Так, всі плани включають використання CGI, CGI-BIN.

24. Я хочу, щоби мій сайт був на моєму сервері за адресою 123.45.67.89, а пошта залишилась на вашому поштовому сервері. Що для цього потрібно зробити?

Для цього вам необхідно:

  1. Зайти в меню Домени свого акаунта Панелі керування.
  2. Обрати необхідний домен, зайти на сторінку редагування його властивостей.
  3. Відімкнути веб-сервіси по замовчуванню, для чого клікнути на іконці ON, що розташована праворуч від пункту Веб-сервіс, при цьому ON змінюється на OFF.
  4. Зайти в меню Конфігурація DNS, для чого клікнути на іконці Edit, що розташована поруч.
  5. Додати користувацький A-запис для домену mydomen.com.ua, для чого клікнути на посиланні Додати A-запис: - ім'я -> залишити поле порожнім;
    - час існування зони -> по замовчуванню 86400;
    - дані -> вказати IP-адресу вашого локального сервера, на який будуть перенаправлятись http-запити.
  6. Додати користувацький A-запис для решти доменів *.mydomen.com.ua, для чого клікнути на посиланні Додати A-запис: - ім'я -> вказати *;
    - час існування зони -> по замовчуванню 86400;
    - дані -> вказати IP-адресу вашого локального сервера, на який будуть перенаправлятись http-запити.

Приклад: для домену mydomen.com.ua перенаправимо весь http-трафік на сервер з IP-адресою 123.45.67.89.

Створений користувацький А-запис для домену mydomen.com.ua: mydomen.com.ua 86400 IN A 123.45.67.89

Створений користувацький А-запис для домену *.mydomen.com.ua: mydomen.com.ua IN А 10 123.45.67.89, де:

mydomen.com.ua, *.mydomen.com.ua – ім'я;
86400 - час існування зони;
IN – клас;
A – тип запису;
123.45.67.89 – дані.

25. Чи можу я завантажити архів на сервер та розархівувати його вміст там?

Так, це можливо. У вашому акаунті Панелі керування є опція Менеджер файлів, клікніть на відповідній іконці, щоб увійти у Менеджер файлів.

Завантаження файлів на сервер. У вікні Менеджера файлів, що відкрилося, клікніть на кнопку Upload, оберіть на вашому комп'ютері архів та завантажте його.

Розархівування. У файл-менеджері знайдіть необхідний файл та клікніть на ньому. Якщо цей архів підтримується Менеджером файлів, то у вікні, що відкрилося праворуч, ви знайдете навпроти поля Decompress кнопку Uncompress. Клікніть на неї. Вміст архіву розархівується до каталогу, де знаходився архів.

26. Як увімкнути підтримку WAP для мого сайту?

  1. Увійдіть до свого акаунта в Панелі керування.
  2. Відкрийте вікно редагування Веб-сервісів для домену, в якому необхідно увімкнути підтримку WAP.
  3. Знайдіть рядок Тип MIME (Mime Types).
  4. Клікніть на кнопці Добавить Тип MIME (Add mime type).
  5. Вкажіть .wml як розширення файлу і text/vnd.wap.wml як тип MIME, клікніть кнопку Да/Yes.
  6. Повторіть попередні дії для пар .wmlc та application/vnd.wap.wmlc, .wmls та text/vnd.wap.wmlscript, .wmlsc та application/vnd.wap.wmlscriptc.
  7. На строрінці Веб-сервіс знайдіть рядок Індекси директорій. Увімкніть перемикач в цьому рядку в положення On, якщо він знаходиться в положенні Off. Додайте index.wml на початку списку індексів директорій.
  8. На сторінці Веб-сервіс натисніть на лінк Применить в рядку Конфигурация сервера.
  9. Зачекайте 5-10 хвилин, доки дії набудуть чинності.

27. Як змінити контактний e-maіl, на який приходять повідомлення про стан мого особового рахунку, новини UKRHOSTіNG тощо?

Змінити контактний e-maіl, на який приходять повідомлення про закінчення білінгового періоду і/або терміну делегування доменів, про зняття коштів за надані послуги, а також новини UKRHOSTING, ви можете в Панелі керування біллінгом і доменами -> розділ "Контакна інформація",

а також в Панелі управління хостингом, H-Sphere -> меню Білінг -> Білінговий профайл.

28. Який повний шлях до мого домашнього каталогу (home directory)?

Взнати повний шлях до домашнього каталогу (home directory) ви можете у вашому акаунті Панелі керування.

  1. Головне Меню->FTP->Менеджер FTP->Домашня директорія:

    /hsphere/local/home/ftp_user.

  2. Головне Меню->Домени->(обрати домен)->Ім'я директорії HTML:

    /hsphere/local/home/ftp_user/domain_name, де:

    ftp_user - ваш логін до ftp-сервера; domain_name - ваше доменне ім'я.

Шлях до домашнього каталогу для клієнтів Windows-хостингу - d:/hshome/ftp_login/

29. Замість свого сайту я бачу помилку 500 Internal Server Error. Що це означає?

При опрацюванні запиту на сервері один з його компонентів (наприклад, CGI-програма) видав аварійне відмовлення або зіткнувся з помилкою конфігурації. Причиною цього можуть бути неправильні інструкції в файлі .htaccess, неправильні атрибути на CGI-скрипті (повинні бути 751). Також, це може бути помилка в скрипті або скрипт використовує файли, розміри яких перевищують 2Gb (наприклад, логи). Крім того, таку помилку може викликати і велика кількість одночасних запитів (ДДоС-атака). Точну причину можна встановити, переглядаючи error.log.

30. Чи можна запустити Демон (Daemon)?

Ні.

31. Чи встановлений на ваших серверах Image Magick?

Так, встановлений, на всіх серверах. Шлях до Image Magick наступний: /usr/bin.

32. Де можна подивитися скільки місця займає мій сайт?

Загальне місце на диску, що займає сайт, можна подивитися в панелі управління хостингом наступним чином:

  1. увійдіть в хостинг-панель, в розділі Інструменти натисніть на іконку Менеджер файлів

  2. виберіть потрібний домен та клікніть на його папці, після цього в крайньому лівому куті натисніть на іконку "папка" для перегляду деталей вмісту папки домену

  3. у вікні View folder details, що з’явиться правруч, буде значення Size та його показник.

ПЕРЕВІРКА ДОМЕНУ

домен:
 
зона: OK

РЕЄСТРАНТ ДОМЕНУ

 
OK

НОВИНИ

RSS
Збільшення цін на українські домени
З 30.04.2016. ...»
30/04/2016
Увага! Графік роботи техпідтримки
Вихідні: 01-04 травня і 09-11 травня ...»
27/04/2015
На сайті встановлений реальний курс долара
...»
17/04/2015
Збільшення вартості хостингу
для послуг віртуального хостингу на серверах, що знаходяться за межами України ...»
30/03/2015
Підвищення цін на українські домени
З 01.04.15 підвищення цін на доменні імена ...»
13/03/2015
Увага! Домени з контактами в Криму
Міжнародні домени, які мають у контактах кримський адреса, будуть заблоковані ...»
05/03/2015

НАШІ КЛІЄНТИ


alexco.lviv.ua

favorite-club.com

greinplast.com.ua

artgreensofa.com
© 2002 – 2024 ukrhosting.com
HOSTOBZOR.ru Credit card purchases will be sold by
2Checkout.com,Inc. - Ohio, U.S.A.
Services provided by UKRHOSTING
Ukrhosting accepts credit card payments via 2CheckOut

Головна сторінкаПідтримкаКонтактиФорум
Мапа сайтуАрхів документівАрхів новин