ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
Співробітники служби технічної підтримки UKRHOSTING із задоволенням проконсультують вас з усіх питань стосовно наших послуг, сервісів, тарифів на хостинг-плани, цін на додаткові послуги, проблем, що виникли з нашими сервісами. Вам обов'язково нададуть повні і кваліфіковані відповіді, навіть якщо ви тільки збираєтеся замовити наші послуги.
Для того, щоб ми могли якомога швидше і правильніше класифікувати запит, визначити і вирішити проблему, намагайтеся дотримуватися наших рекомендацій:
- Перед тим, як звертатися до служби техпідтримки, вивчіть надану на сайті інформацію у відповідних розділах послуг і в розділах Питаня-відповіді (FAQ) та Документація з H-Sphere. Можливо, ви зможете самостійно вирішити проблему швидше.
- У випадку, якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, зайдіть на форум, адже дана тема вже могла обговорюватися іншими відвідувачами.
- Якщо ви не змогли знайти відповідь на питання самостійно - адресуйте його нашій службі техпідтримки:
- для отримання відповідей на питання загального характеру, які, на вашу думку, можуть стати в нагоді нашим клієнтам і відвідувачам сайту, використовуйте форум;
- питання, що стосуються роботи тільки вашого акаунта, спеціалізовані технічні питання, питання про ціни і тарифи на послуги, а також питання і зауваження, пов'язані з бухгалтерією, відправляйте на адресу служби техпідтримки e-mail: .
Зверніть увагу, що всі питання, що відсилаються вами на e-mail: , а також ті, що залишаються на форумі, адресуються всім співробітникам нашої компанії. Внаслідок цього надіслані запити будуть опрацьовані якнайшвидше і легко можна буде простежити ієрархію "питання-відповідь".
- Пам'ятайте, що коректно поставлене запитання містить у собі половину відповіді. Тому, описуючи в листі проблему, що виникла або питання, намагайтесь максимально деталізувати ситуацію.
- У запитах, що надсилаються, (або в повідомленнях на форумі) вказуйте, будь ласка, хто ви. Чим більше даних про себе ви надасте, тим швидше ми зможемо ідентифікувати вас у базі даних клієнтів (номер договору, логін у Панель керування, доменне ім'я, інша необхідна інформація) і відповісти на ваше питання.
- У запиті про технічну проблему, обов'язково докладно опишіть її суть, наведіть приклади, адреси, помилки, що видаються, скріншоти. Якщо проблему на перший погляд не видно, опишіть порядок дій, що дозволить її побачити.
- В екстрених ситуаціях звертайтеся до нас по телефону. Звертаємо увагу, що техпідтримка по телефону не надається!
- У випадках, коли користувацькі проблеми/питання виходять за межі послуг, що надає UKRHOSTING, наші спеціалісти зможуть допомогти тільки на платній основі.
За додатковою інформацією звертайтеся на .
Дані про те, як з нами зв'язатися і де ми знаходимося ви зможете знайти в розділі Контактна інформація
|
|
|